Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään oli esikoistyttären ristiäiset, ja anoppi pahoitti mieleni kommenteillaan :-(((

Vierailija
03.12.2005 |

Tyttäremme sai mielestämme maailman kauneimman nimen, tietenkin... Anoppi sitten alkoi papin lähdettyä vänkäämään, että miksei tytöstä tullut sitä ja sitä ja ei toi nimi kyllä nyt oikein sovi sukunimeen jne.

Voi että on kurja olo :-(((

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille anopilles, että ei tuo sinunkaan nimes kyllä soinnu sukunimen kanssa yhtään se enempää. Tai, että oisit hankkinu ennemmin jonkun muun sukunimen, niin ei tarttis häpeillä:)

Vierailija
2/17 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä appiukko kohkasi koko pojan odotusajan, että se-ja-se PITÄÄ sit antaa nimeksi, koska " se on suvussa"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä siitä välitä! Todella typerää aukoa päätään tuollaisista asioista. Se on teidän lapsenne, jolle annatte omasta mielestänne maailman kauneimman nimen ja piste. Ja on todella mautonta ruveta arvostelemaan kenenkään nimiä.

Vierailija
4/17 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta YRITÄ olla välittämättä vaikka se kyllä vaikeaa on. Minusta anoppisi käyttäytyi törkeästi. Noin EI saisi ikinä tehdä. Vanhemmat valitsevat lapsen nimen, kellään muulla ei ole siihen sekaantumista.

Meillä samanlaista historiikkia. Kun kerroimme esikoispoikamme nimen, anoppi suorastaan haukkui nimen pystyyn ja alkoi ehdotella omia nimiään:(. Piti valitsemaamme nimeä kamalana. Olin tosi loukkaantunut tuosta asiasta TODELLA pitkään ja se pilasi meidän välimme. Noh, olihan noita anopin letkautuksia ja sekaantumisia muutenkin.

Meillä nykyään aika viileät välit juuri noiden ekojen vuosien sekaantumisten takia.

Vierailija
5/17 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tytöstä ois anopin mielestä pitänyt Tuuli.

Nyt tytöstä tuli Charlene, mikä on mielestämme aivan ihana ja maailman kaunein nimi. Ja mun mielestä tyttö näyttääkin ihan Charlenelta.

ap ja Charlene Cia Camilla

Vierailija
6/17 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/17 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitäs ap:n äiti oli anopin kommentista mieltä?

Vierailija
8/17 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sukunimi möttönen?

Vierailija
9/17 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna mun kaikki kestää :DDD

Kaunis nimi tyttärelläsi, ap!

Vierailija
10/17 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin valitettavasti täytyy kompata anoppiasi. Tuohan on hirvein tekohieno lähiönimi, mitä maa päällään kantaa.

Olisiko sittenkin kannattanut perehtyä niihin vanhoihin suvussa kulkeviin nimiin.

Vierailija
11/17 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No, mitäs ap:n äiti oli anopin kommentista mieltä?

Raskausaikana lasta siis sanottiin Tuuliksi, kun sukupuoli tiedettiin.

Nimi siis kirjoitetaan Charlene ja sanotaan Sarlene. Sukunimi ei ole Möttönen.

ap

Vierailija
12/17 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimaku kun heittää tuonne -20 sarjaan :( Seuraavaa nimetessä kannattaa ennen ristiäisiä kysyä vinkkiä anopilta, ettei tuu mokaa uudestaan.

Vierailija
13/17 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nimimaku kun heittää tuonne -20 sarjaan :( Seuraavaa nimetessä kannattaa ennen ristiäisiä kysyä vinkkiä anopilta, ettei tuu mokaa uudestaan.

Onpa kivaa kommenttia täälläkin :-(

Itkettää ihan kamalasti.

ap

Vierailija
14/17 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä provo, kuhan ap ymmärtäis lopettaa.

Noin yhen % todennäkösyys on etää tämä olis totta. Jos niin on, toivon kyllä ihan ruvella että apn sukunimi ois ruotsinkielinen. muuten sääliksi käy lapsiparkaa.

Vierailija
15/17 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nimi tytärtä pahenna, ellei tytär nimeä. Kyllä munkin äiti odotti mun antavan tyttäreni toiseksi nimeksi jomman kumman perintönimen (Johanna/Maria) mutten sitten laittanu sellasia. Oma päätös, älä välitä muiden sanomisista.

Vierailija
16/17 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä näistä katkerista akoista joita täälä on aina, kummaa mutta totta että toiset äidit on susia toisille!!!

Lapsellanne on juuri hänelle sopiva nimi, olkaa te ylpeitä keksimästänne nimestä ja nauttikaa vauvelista =)

Vierailija
17/17 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse antaa jos olisi tyttö tullut aikanaan. Mulla parisen viikkoa laskettuun aikaan, nyt en ole tekemisissä ollutkaan enkä ole. Se on teidän lapsi ja itse päätitte nimen. Jos ei anopille sovi niin sitten ei sovi. Tiedän tunteen kun oma lapsi on ns anopin lapsi... ja missään en onnistu äitinä.

Eli jätä hänen sanomisensa omaan arvoon. Kunhan haluaa olla ilkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi