Onko muilla kokemuksia vainoavista existä
Tänään oli taas niin kuin painajainen. Tämä on pieni paikkakunta, ja heti kun lähdin liikkeelle tämä exä tuli autolla risteyksessä ohi. Hän jäi risteyksen jälkeen odottamaan kun ajoin ohi. Sain liukkaalla pistää parastani, että sain hänet karistettua perästä. Menin tietyn avoinna olevan kaupan pihaan puolen tunnin odottelun jälkeen ostoksille, ja hän pyöri sielä tuijotellen! Olin jättänyt auton kauemmaksi, ja kyykin auton takana... huh.. Pimessä voi jopa piiloutua. Vittu mitä pakoilua... Kyseinen henkilö kävisi heti sättimään, ja kyttää jatkuvasti mitä teen. Sairasta???
Kommentit (4)
muo ja mun tekemisiä joko itse, tai kavereiden kautta. Aloin saada tuntemattomasta numerosta puheluita. Viimeinen tikki oli, kun aloin seurustelemaan ja meidän erosta oli kulunut 9kk. Mies oli muuttanut itse suoraan toisen naisen luo, kun hänet pihalle potkaisin. Olimme yhtenä iltana miesystäväni kanssa meillä kotona, kun kuulimme jännää kolinaa. Kävin sitten heti katsomassa ensin makkarin ikkunaa, kun musta se kuului sieltä. Sitten mies kävi katsomassa saunan ikkunaa, joka oli enemmän auki kuin sen oli pitänyt olla. Naapuri oli kuullut juoksu askeleet ja auton äänet. Tämä oli vika tikki, päätimme muuttaa pois koko paikkakunnalta. Nyt asumme aivan eri paikassa, osoitetiedot salaiset ja saamme elää rauhassa. Luojan kiitos.
Katsoitteko muuten syksyllä Ylen sarjan "Stalkkeri"?
Mutta joo, sairasta.