Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain uuden työpaikan ja pelottaa ihan hirveesti etten pärjää!

Vierailija
06.12.2012 |

Jännittää, pelottaa ja kaikkea. Tekisi mieli perua koko juttu, tuntuu että kuka tahansa hoitaisi sen kymmenen kertaa paremmin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti pelottaa. Pelkään epäonnistumista liikaa (ja ihan muissakin yhteyksissä). Jännittää tutustua uusiin työkavereihin ja kauhistuttaa se, että pitää kysellä alkuun koko ajan kaikesta. Pelkään, että mua pidetään tyhmänä, vaikka tämä on tyhmä pelko.

ap

Vierailija
2/7 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä minään elviksenä, joka tietää kyllä kaiken.

Kun olet tullut valituksi, osaat kyllä. Menee hyvin, hengitä vaan ihan rauhallisesti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolestu, jos menisit tuonne asenteella mä osaan kaiken ja tiedän talontavat

Vierailija
4/7 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja menin työhaastattelussa liiottelemaan taitojani todella paljon. Valehtelin kielitaitonikin. En ole asunut ulkomailla, ja englannin kieli on tasolla "kauniit ja rohkeat" :(

Ei hyvää seuraa.

Vierailija
5/7 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sanonta "Fake it till you make it" -tuttu? :)

Vierailija
6/7 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ajattele kaikkea mitä et osaa. Huomaat pian että osaatkin monenlaista. Istu vaikka alas lehtiön kanssa parin ekan viikon jälkeen ja listaa mitä kaikkea osaat jo.

Ja myönnä reippaasti apua kysyessäsi että olet uusi ja hermostuttaa. Kaikki on olleet samassa tilanteessa joskus.

Tee vähän pitempää päivää, jos mahdollista, jotta saat opetella ja tutkia uusia asioita. Näyttää myös hyvältä uudelle pomollesi. Kova yrittäminen ja sitoutuminen on monasti tärkeämpää kuin se kuinka tulee tuloksia.

Vierailija
7/7 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikkea voi oppia jos on vain intoa ja halua oppia.

itse konsulttina olen jo tottunut siihen että aina on uusia ihmisiä joiden kanssa tekee vähän aikaa hommia ja melko usein lähtee aivan nollasta kerryttämään tietoa. Ja kun tietää niin projekti päättyy ja tiedon saa unohtaa.

Kysymällä saa tietoa.

Nytkin vaihtui työnkuva ja ihan hyvin menee. olen tosin vuosia katsellut vierestä miten muut tekevät ja itse tehnyt vastaavia hommia pienimuotoisesti. Onneksi töissä on hyvä tiimi jolta saa apuja asiassa kuin asiassa.

tsemppiä vian kyllä siitä parin kuukauden päästä jo sujuu.