Maailman tarkein asia? Sanoin lapselleni etta tarkein asia on uni, mutta vaihdoin etta ensin ruoka, sitten uni ja sitten aiti ja isi.
ja sit sanoin että ruoka, uni, lapset, olisiko pitänyt sanoa että maailman tärkein asia on lapseni?
Kommentit (7)
kun siis lapsen kannalta listasin asioita, eli hänelle tärkeet ovat uni, ruoka ja omat vahemmat ja mulle lapset
Tuon ikäinen kaipaa konkreettisempaa vastausta. Toki ilma on tuon ikäiselle (ja kaikille) hyvin hyvin tärkeä asia, mutta ei 6v. välttämättä osaa ajatella sen tärkeyttä.
Uni on aika hyvä vastaus. 6 vuotiaskin ymmärtää, että ilman unta väsyy eikä ole kivaa.
varmaan tärkein asia maailmassa sillä tämä henkilö sitten antaa lapselle kaiken tämän tarvitsevan
ainut millä pärjää on petos , varkaus ja epärehellisyys.
Siinä tärkeimmät.
Kyllä mä olen selostanut jo kuolemaakin 2,5-vuotiaalle. Miksei asioista voi puhua? Ei se oo liian korkealentoista.
uni ei mun listalla ois kovinkaan kärjessä...