Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maailman tarkein asia? Sanoin lapselleni etta tarkein asia on uni, mutta vaihdoin etta ensin ruoka, sitten uni ja sitten aiti ja isi.

Vierailija
03.12.2005 |

ja sit sanoin että ruoka, uni, lapset, olisiko pitänyt sanoa että maailman tärkein asia on lapseni?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

uni ei mun listalla ois kovinkaan kärjessä...

Vierailija
2/7 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun siis lapsen kannalta listasin asioita, eli hänelle tärkeet ovat uni, ruoka ja omat vahemmat ja mulle lapset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieteellisesti ajateltuna.

Vierailija
4/7 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäinen kaipaa konkreettisempaa vastausta. Toki ilma on tuon ikäiselle (ja kaikille) hyvin hyvin tärkeä asia, mutta ei 6v. välttämättä osaa ajatella sen tärkeyttä.

Uni on aika hyvä vastaus. 6 vuotiaskin ymmärtää, että ilman unta väsyy eikä ole kivaa.

Vierailija
5/7 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan tärkein asia maailmassa sillä tämä henkilö sitten antaa lapselle kaiken tämän tarvitsevan

Vierailija
6/7 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainut millä pärjää on petos , varkaus ja epärehellisyys.

Siinä tärkeimmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen selostanut jo kuolemaakin 2,5-vuotiaalle. Miksei asioista voi puhua? Ei se oo liian korkealentoista.