Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin hakemassa tänään jälkiehkäisypillerit apteekista, kun kortsu hajos aamulla

Vierailija
03.12.2005 |

(ei oo muuten ennen kortsu hajonnut. Ja nyt muuten haen ne minipillerit.)

Niin siis apteekissa oli töissä raskaana oleva nainen. Selitin sille asiani. Hän alkoi puhua, että olenko aivan varma, etten haluaisi lasta. Sanoin, että vauva on vasta 1v3kk enkä halua vielä raskaaksi jne. Nainen sitten selitti, että hänestä tällainen vain tuntuu niin pahalta ja lapsi pitäisi ottaa vastaan, jos luoja sellaisen antaa.

Menin ihan sanattomaksi. Lopulta sain Norlevot. Pitäiskö tehdä valitus naisesta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole henkilökunnan asia edes kysellä lapsihalujasi, jo on otsaa!

Vierailija
2/5 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle kävi kerran labrassa sillai, että se näytteenottaja kävi puhuu mulle siitä, että mun pitäs ottaa mun mies takasin (oltiin just erottu) ku parempi lapsille jne. Tosi epämukavaa, toisen neula sun käsivarressa ja ei ees tunne kuka se on ja mistä tuntee mut saati mun exän ja alkaa puhua moisia. Tein valituksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehän vain palvelevat ja kertovat lääkeen toiminnasta. Mutta ei ole oikein alkaa syyllistää ketään mistään

Vierailija
4/5 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin jälkiehkäisypillerit, farmaseutti kaivoi ne tiskin alta, kysyi onko tuttu juttu ja kertoi, että pakkauksessa on ohjeet. Sitten maksoin ja lähdin. Varsin päinvastainen kokemus siis. Olin luullut, että siellä " haastateltaisiin" hieman.

Vierailija
5/5 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin käsikauppalääkkeiden, kuten jälkiehkäisypillerit, kohdalla ne on siellä myymässä lääkkeitä ja neuvomassa jos joku HALUAA lisätietoa.

Olen hakenut jälkiehkäisypillerit kaksi kertaa: toisen kerran vuosi sitten ja kerran aiemmin, kun ne vielä olivat reseptilääkkeitä. Edes lääkäri ei sen kummemmin päivystyksessä kysellyt multa mitään lapsentekohaluja eikä juuri muutakaan. Olin täysi-ikäinen ja täysipäinen, joten on vain ja ainoastaan mun asia, miksi pillerit hain. Niiden nimikin kun on jälkiEHKÄISYpillerit, joten minusta sitten voisi kaupankassatkin alkaa kysellä kondominostajilta vaikka mitä, jos apteekkihenkilökunnalla olisi oikeus kysellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän