Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi synnytyksen jälkeen

Vierailija
05.12.2012 |

Saimme kesäkuussa esikoisemme, emmekä ole mieheni kanssa sen jälkeen harrastaneet seksiä. Minua ei ekoina kuukausina kiinnostanut seksi ollenkaan, nyt vasta on alkanut välillä käydä mielessä.

Mutta pelottaa eka kerta synnytyksen jälkeen! Pelkään, että tunnun "löysältä" ja erilaiselta vaikka mielestäni alapää tuntuu ja näyttää samalta kuin ennen synnytystä.

Mieheni ei ole seksiä ehdottanut. Pelästyi varmaan raukkaparka, kun terkka jälkitarkastuksessa sanoi hänelle, että miehen pitää antaa minulle aikaa toipua (Repesin pahoin ja alapäätäni ommeltiin synnytyksen jälkeen toista tuntia leikkurissa).

Mitenhän tästä jännityksestä pääsisi ja uskaltaisi ryhtyä tosi toimiin ;)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, että haluaisit varovasti, hellästi kokeilla. Pyydä, että sovitte etukäteen, ettei touhua välttämättä heti viedä loppuun, jotta voit rentoutua ja tarvittaessa helposti perääntyä. On erittäin epätodennäköistä, että mitään ongelmaa on.

Vierailija
2/3 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aloitatte kunnon esileikillä, voitte vaikka antaa hierontaa toisillenne. Kuiskuttelette toistenne korviin, osoittakaa rakkautta muutenkin kuin vain siinä mielessä, että pitää mennä sänkyyn. Näin sinunkin olosi helpottuu ja jännitys raukeaa. Varmuudeksi kannattaa kuitenkin muistaa liukkari :)

Ainakin minulla, auttoi, että edettiin hitaasti kohti päämäärää ja jos alkoi jännittää, lopetettiin touhut :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kohta voisi aloitella, täällä oltaisiin jo kunnossa ja samalla kerro toiveistasi ja peloistasi. Sitten sen jälkeen viimeistään parin päivän päästä teet aloitteen jos mies ei ehdi ensin. Sitten rehellisesti sanot miltä tuntuu mutta jos et pysty kivun tms. Takia viemään loppuun niin muista silti hoitaa mies loppuun asti tai siihen asti että uskaltaa uudestaan ryhtyä hommiin. Silläkin on nimittäin halut ja tunteet...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi