Ei seksiä..
Meillä on ongelma, josta mies ei tunnu pääsevän yli.
Raskausviikkoja minulla on 28 ja lapsia ennestään kaksi.
Mies ei kykene enää harratamaan seksiä kanssani, kun hän ajattelee että tökkii vauvaa päähän... Aikaisemmin ei ole tälläistä ongelmaa ollut.
Olen koittanut selittää että näin ei ole, mutta asia silti häntä häiritsee..
Joudunko todella olemaan ilman seksiä koko loppu raskauden?
Kommentit (5)
ihan sama ongelma raskausaikana.
Ihan kylmästi pakotin mieheni seksiin, siis lähestylkoon jouduin hänet raiskaamaa, jotta sain haluamani. Kova penis oli helvetillisen työn takana, mutta kummasti sitä jaksaa nähdä vaivaa kun panettaa niin paljon että meinaa pinse räjähtää.
Ja tämä tarina on tosi, en jaksanut lähteä kaunistelemaan vaan kerroin miten asia oli.
Tsemppiä matkaan vaan :D
OIken pahaa tekee lukea, että joillakin naisilla olisi seksihaluja vaikka kuinka.
Arvaattekin, että kuulun siihen enemmistöön miehiä, joiden vaimoilla seksihalut loppuivat kuin seinään mitä edemmäs raskaus eteni.
Että pakottakaa vaan ne miehet hommiin, kyllä se mies sitten jaksaa levätä, kun kun se lapsi tulee.
Meillä on ongelma, josta mies ei tunnu pääsevän yli.
Raskausviikkoja minulla on 28 ja lapsia ennestään kaksi.
Mies ei kykene enää harratamaan seksiä kanssani, kun hän ajattelee että tökkii vauvaa päähän... Aikaisemmin ei ole tälläistä ongelmaa ollut.
Olen koittanut selittää että näin ei ole, mutta asia silti häntä häiritsee..
Joudunko todella olemaan ilman seksiä koko loppu raskauden?
Lapsi kun on syntynyt alkaa miehelle ne kovat halut! Muista antaa sitten. Naiset ruikuttaa kun ei saa seksiä raskauden aikana, joten elämänsä aikana n.2-4 vuoteen ja mies joutuu kärsimään 20-40 vuotta hyvinkin seksittömyyttä, sit täällä ruikutetaan! Toki on poikkeuksia kummassakin sukupuolessa.
Elämässä on tärkeimpiäkin asioita kuin nussiminen.
Toki on, sitä en kiellä, mutta kyllä nyt terveeseen parisuhteeseen seksi kuuluu, poikkeuksia tietenkin on.
Elämässä on tärkeimpiäkin asioita kuin nussiminen.