Tyttäreni (13,5 v) kuva valittiin tänään erään USA:ssa ilmestyvän muotilehden kanteen
Hänestä otetaan myös 10 sivun kuvapotretti.
Vähän ollaan jee, vaikka Suomessa asutaankin
Kommentit (37)
Onpa hienoa! Onnittelut!
Onko tytär pitkäkin jo? Mun samanikäinen on 150 senttimetriä, eli aika pieni vielä.
ja tuntee huonommuutta kun eivät voi olla samanlaisia kuin muotilehtien mallit.
13v...
promokuvat. Ja nyt siis helmikuussa ollaan kuukausi Jenkeissä kuvauksissa
Onpa hienoa! Onnittelut!
Onko tytär pitkäkin jo? Mun samanikäinen on 150 senttimetriä, eli aika pieni vielä.
Onpa hienoa! Onnittelut!
Oho! Pitkä on. Mun tytöllä ei le kuukautiset vielä alkaneet. Eli ehkä hänestä normaalimittainen tulee vielä. Nythän olisi aika mini aikuiseksi jos ei enää kasvaisi.
Onneksi olkoon! Kiva että on eri maassa, niin ei tule paineita täällä suomessa.
Äiti Suomesta keksii lähettää kuvan pikkuteinistä laiturilla Harper's Bazaariin ja lehti ottaa kiljuen yhteyttä vaatien saada tehdä 10 sivun kuvallisen syväluotaushaastattelun.
Aika hyvä!
Äiti Suomesta keksii lähettää kuvan pikkuteinistä laiturilla Harper's Bazaariin ja lehti ottaa kiljuen yhteyttä vaatien saada tehdä 10 sivun kuvallisen syväluotaushaastattelun.
Aika hyvä!
Vinkki sulle Ap: keksipä meille joku uusi valhe ja valitse joku ala, josta tiedät mahdollisimman paljon.
Kun kerran olet valehtelijatyyppiä, niin sun pitää olla ihan hurjan paljon tarkempi valheissasi.
Esimerkiksi nyt tämä keksimäsi aloitus: sä et pysty valehtelemaan enää mitään tästä aiheesta, kosa mä tiedän malli-valokuvaus-lehti-bisneksestä niin paljon, että pystyn sekunnissa osoittamaan kaiken sun kirjoittamasi valheeksi.
Tosin sanoen: enää vain linkki vois sinut pelastaa. Muuten kannattaa olla tästä aiheesta ihan hiljaa.
Laitan linkin kuviin sitten keväällä.
jos itse tulet tänne mainostamaan. Jos tyttäresi kuvat ovat salaisuus nin pitäisit ne vaan perhekansioissa. Tajuat varmaan että lehtiä lukevat ihan oikeat ihmiset?
Vinkki sulle Ap: keksipä meille joku uusi valhe ja valitse joku ala, josta tiedät mahdollisimman paljon.
Kun kerran olet valehtelijatyyppiä, niin sun pitää olla ihan hurjan paljon tarkempi valheissasi.
Esimerkiksi nyt tämä keksimäsi aloitus: sä et pysty valehtelemaan enää mitään tästä aiheesta, kosa mä tiedän malli-valokuvaus-lehti-bisneksestä niin paljon, että pystyn sekunnissa osoittamaan kaiken sun kirjoittamasi valheeksi.Tosin sanoen: enää vain linkki vois sinut pelastaa. Muuten kannattaa olla tästä aiheesta ihan hiljaa.
Aika jännä juttu, oikein kädet tärisee, kun onkin niin jännää.
Mikä olikaan sen kuvaajan nimi, joka kuvasi tyttäresi?
( Tiedoksesi: kun nyt yrität hysteerisenä googlettaa jotain valokuvaajia, jota kuvaavat Harpersiin, niin ole tarkkana, koska...hmm, no, ehkä tajuat itsekin, mitä tarkoitan...)
Aika jännä juttu, oikein kädet tärisee, kun onkin niin jännää.
Mikä olikaan sen kuvaajan nimi, joka kuvasi tyttäresi?
( Tiedoksesi: kun nyt yrität hysteerisenä googlettaa jotain valokuvaajia, jota kuvaavat Harpersiin, niin ole tarkkana, koska...hmm, no, ehkä tajuat itsekin, mitä tarkoitan...)
äiti ei kirjoittaisi nettiin tyttärensä kuukautisten alkamisajankohtaa, kun kuitenkin aikoo myös paljastaa tyttären henkilöllisyyden. Ja jollei paljastaisi itse, niin "keväällähän" sen tietäisi jo kaikki, lehtien otsikoissa olis suurin kirjaimin " suomalaislapsi Harpers bazaarin kannessa" jne.
Mutta ihan vitsikästä AP, mistä tälläisenkin keksit?:D
Ajatelkaahan muuten, että jos joku vanhempi olis oikeesti noin vajaa, että kirjoittaisi mallin duunia tekevästä lapsestaan noin intiimejä ( kuukautis-) asioita nettiin...voi luoja...
Mutta mua ehkä harmittais, jos sulla oli 178.5cm pitkä -13.5cm vanha - tytär, mutta kun sulla ei ole, niin asialla ei ole mitään merkitystä.
Kiva muuten, että kekkasit ilmoittaa provossasi noin tarkasti kaikki faktat; se ehdottomasti luo lukijalle tunteen, että olet ussssskottava. Jesh!
Mutta kuules tätä: oma lapseni pääsi juurikin erääseeen tv-mainokseen esiintymään. Ei suinkaan ulkonäkönsä, vaan näyttelijänlahjojensa vuoksi. Saamme siitä myös ihka oikeaa rahaa, ooh!
Hänen kuvansa löytyisi helposti erään A.lla alkavan mallitoimiston listoilta, mutta ymmärrät varmaan, etten voi laittaa linkkiä, koska on rikos paljastaa lapsen henkilöllisyys netissä.
Mitä siihen sanoo Ap, haittaakse sua?
Haittaaksua yhtään, että kun "tää lehti ilmestyy" missä on sun, eh, tyttärestäsi kuvia, niin kaikki tietää, milloin hänen kukautiensa ovat alkaneet ja haittaako se, että hän itsekin saa tietää, että hänen äitinsä on kertonut asiasta netissä?
Haittaaksua, että kun kaikki saavat tietää lkuvien julkaisemisen jälkeen lapsesi nimen, niin myös oma henkilöllisyytesi paljastuu ja kaikki tämä, mitä olet kirjoittanu, päätyy lehtiin?
Niin, että haittaakse Ap?
vai vaan helvetin tyhmä?
Vitsit mikä muija, luepa tekstis ite ja huomaa miten naurettava olet.
vai vaan helvetin tyhmä?
Vitsit mikä muija, luepa tekstis ite ja huomaa miten naurettava olet.
Kuvattinko hänet Suomessa? Miten hän päätyi kannen malliksi?