Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele imetysliivejä isorintaiselle

Vierailija
05.12.2012 |

Ja nyt siis puhutaan G-kupista ja ylöspäin. Ympärys n. 80.

Kävin Changessa ja niiden liivit oli ihan oolrait mutta en uskaltanut vielä ostaa jos ne ei sitten mahdukaan enää tosipaikan tullen (LA helmikuussa). Myyjä sanoi että paras aika ostaa imetysliivit on kaksi viikkoa synnytyksen jälkeen :D Olin vähän että öh, milläs mä sen kaksi viikkoa sitten imetän.

Mitkä sulla on? Onko hyvät? Mitä maksoi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta jotkut halvat trikooliivit alkuviikoiksi ja sitten maidontulon tasaannuttua satsaa mieleisiin.

Vierailija
2/6 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen synnytystä urheilurintaliivin tapaiset imetysliivit. Tosi hyvät ja napakat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy mennä kurkkaamaan. Mä kokeilin eilen jotain Henkkamaukan halpisliivejä ja ei tuu kyllä tällä kuppikoolla mitään niiden kanssa. Todella epämukavat eikä tukenut yhtään. Täytyypi kokeilla just jotain sporttityylisiä tuohon ensi alkuun.

Osta jotkut halvat trikooliivit alkuviikoiksi ja sitten maidontulon tasaannuttua satsaa mieleisiin.

Vierailija
4/6 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla niin että etpä hirveästi pääse valikoimaan. Itellä odotusaikana 75g, ja imetysliivit oli kuppia i, eipä ollu paljoi vaihtoehtoja, jos ei rinnakkais koosta halunnut ompelijalla modifioida. Anitalta löyty yks malli jota sai noin isossa koossa, muita en löytänyt ainakaan pari vuotta siten

Vierailija
5/6 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

bravadot! Osta isoin koko! Osta xl koko. Muut imetysliivit olivat hukkaostoksia minulle isorintaiselle, mutta kun ostin bravadot, en muita enää huoli! 50 eur suomessa, ulkomailta nettikaupasta saat hieman yli 30 eurolla. Kannattaa.

Vierailija
6/6 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.nursingbra-shop.co.uk/ShowDetails.asp?id=118

Ostin Bravadon toppimallisia imetysrintsikoita Nursingbra-shopista netistä ja hyvät olivat! (ja puolet halvemmalla kuin kotimaan liikkeistä!)

Yhdet kaarituelliset löysin Prismasta, taisivat olla Triumph.

Ostin myös yhdet Anitat, mutta imetyksen lähettyä käyntiin jopa niiden I-kuppi jäi auttamatta pieneksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi