Vantaa on oikea tunkio, paska paikka
Joka viikko saa lukea useita kertoja tälläisistä ihan silmittömistä teoista. Kaupungissa ei taida normaaleja enää asua, Helsingin kanssa vaan yhteen niin saadaan jättighetto aikaiseksi ja ihmisillä on hyvä olla.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012120416412187_uu.shtml
Nuorukainen hakattiin tajuttomaksi keskellä katua
"Viisi miestä hyökkäsi nuorukaisen kimppuun viime perjantain ja lauantain välisenä yönä Vantaalla.
Pahoinpitely tapahtui Kuminatiellä ensimmäinen joulukuuta hieman puolen yön jälkeen.
Miesjoukko potki ja löi nuorukaista niin rajusti, että tämä kaatui maahan ja menetti tajuntansa.
Pahoinpitelyn lisäksi nuorukaiselta anastettiin Nokia Lumia 710 -matkapuhelin. Nuorukainen ei tuntenut miehiä entuudestaan eikä suuta ollut soitettu ennen pahoinpitelyä.
Kaksi miehistä oli nuorukaisen mukaan tummaihoisia."
Kommentit (8)
Mä olen monta kertaa miettinyt että olisi järkevää muuttaa täältä Helsingistä Vantaalle, asuntoja saisi paljon halvemmalla ja onhan siellä ihan kivojakin omakoti- ja rivitaloalueita... Mutta mutta, jotenkin se vaan se Vantaa tuntuu vähän ankealta vaikka kuinka yrittää itselleen perustella että onhan siellä hyviäkin alueita.
ei koskaan Helsingin keskustassa raflojen kiinni menon jälkeen. Tai Lappeenrannassa, tai Tampereella, Jyväskylässä, Turussa, Oulussa... New Yorkissa, Lontoossa, Pariisissa, Milanossa, Madridissa. Jatkanko listaa?
Myyrmäen ja Tikkurilan alue pahimmat. Mutta en itse asuisi Vantaalla missään muualla kuin täällä Ylästössä ja ehkä Kartanonkoskella. Kartanonkoskikin vähän epäilyttää kun siellä massiivinen määrä lapsia tulossa samaan aikaan murrosikään.
Mitenkähän ne suun liikkeet liittyvät tuohon asiaan?
Poliisilla ja/tai lailla on monesti junttimainen machosuhtautuminen miespuolisiin väkivallan uhreihin, jolloin mietitään onko uhri jotenkin ansainnut uhriutumisensa.
Mitenkähän ne suun liikkeet liittyvät tuohon asiaan?
Poliisilla ja/tai lailla on monesti junttimainen machosuhtautuminen miespuolisiin väkivallan uhreihin, jolloin mietitään onko uhri jotenkin ansainnut uhriutumisensa.
Kiva paikka hyvä tunnelma ainakin kesällä
puoli Vantaassa on se, että sieltä pääsee helpolla pois! Ainiin, ja terveyshuollossa saatiin aina hyvää palvelua, jota monasti ihmettelin.