aamupano
Harrastetaanko teillä aamupanoja? Tänään heräsin kulli pystyssä niin kuin aina ja aloin hyväillä rouvan rintoja, persettä ja tietysti pillua. No siinä pikku hiljaa herättiin, rouva kääntyi kyljelleen ja laittoi kullin sisään. Mahtavaa oli työnnellä takaapäin lusikassa tissejä puristellen.
Sitten pikapesu, aamukahvit ja töihin. Vieläkin hymyilyttää.
Kommentit (19)
Olen aamu-uninen ja äreä kun herään. Pakko saada se pari kuppia kahvia ennen kuin olen pirteä ja hyväntuulinen. Siinä vaiheessa mitään aamupanoja on turha miettiä kun lapsetkin ovat jo hereillä.
Suuttuisin tosi paljon jos minut herätettäisiin seksin takia.
Siis en herättänyt sen takia, kello oli jo soinut.
t. ap
Teillä ei ilmeisesti alkuhuuma ole vielä laantunut? Yhdessä yli 10 vuotta?
harrastetaan useamman kerran viikossa (meillä on muutenkin seksiä paljon, joskus 2-3 kertaakin päivässä).
Lapsia 3 ja yhdessä oltu vuosia.
Harrastetaanko teillä aamupanoja? Tänään heräsin kulli pystyssä niin kuin aina ja aloin hyväillä rouvan rintoja, persettä ja tietysti pillua. No siinä pikku hiljaa herättiin, rouva kääntyi kyljelleen ja laittoi kullin sisään. Mahtavaa oli työnnellä takaapäin lusikassa tissejä puristellen.
Aikaisin aamulla seksi on ihanaa. Tosin minut saa herättää vaikka keskellä yötä jos siltä miehestäni tuntuu. On upeaa herätä siihen tunteeseen kun jäykistynyt elin hivelee jalkoväliä. ;)
Lapsia on 3 ja yhdessä ollaan oltu kohta 10 vuotta. Ei lasten lukumäärällä tai yhdessäolon pituudella ole mitään merkitystä.
N33
Joo on lapsia, mutta nehän nukkuvat niin myöhään kuin mahdollista ja yhdessä vuosia.
t. ap
Minustakin aamuseksi ovat oikeastaan parasta mitä on. Arkisin ei tule niin usein harrastettua, mutta viikonloppuna kun ei ole kiire mihinkään, niin on ihana vähän unenpöpperöisenä lemmiskellä :) Aamuseksiä harrastetaan melkein joka viikko, joskus useammankin kerran.
Ja yhdessä oltu 15 vuotta, lapsia 2 alle kouluikäistä.
Tuntuu hyvältä, naidaan rauhassa aamulla, lapset nukkuu, eikä kiire mihinkään.
Kiva herätä kun vaimo runkkaa aamujäykkää ja ottaa suuhun . Tai sitten herätän hänet hieromalla jalkoväliä
Aamupanot on ihania ja ennen oli useasti. Vaimoa ei kiinnosta enää eikä anna edes koskea. Kaipaan just niitä aamuja ... 😢
M41
Huokaus... Ne ois niin parhaita. Miestä ei vaan kiinnosta.
N35
Taas oli kunnon aamupano, kyllä oli mahtavaa lähteä töihin juuri nussineena.
t. m-50
Pakko sanoa, että nyt olen vihreä kateudesta. Tekisi oma mies edes kerran elämässä noin minulle. Pelkästään olen jo onneni kukkuloilla, kun hän joskus herättää aamulla ja laittaa munansa suuhuni. Yleensä kun itse yritän mitä tahansa, niin pakit tulee.. vaikka laittaisin koko päivän hänelle töihin kiihottavia viestejä. Varmasti vaimosi tietää kuinkaa onnellinen hän on, jatka samalla lailla!
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa, että nyt olen vihreä kateudesta. Tekisi oma mies edes kerran elämässä noin minulle. Pelkästään olen jo onneni kukkuloilla, kun hän joskus herättää aamulla ja laittaa munansa suuhuni. Yleensä kun itse yritän mitä tahansa, niin pakit tulee.. vaikka laittaisin koko päivän hänelle töihin kiihottavia viestejä. Varmasti vaimosi tietää kuinkaa onnellinen hän on, jatka samalla lailla!
Sama täällä. Tekisin tuon niin mielelläni, mutta vaimoa ei seksi kiinnosta. Ei aamulla eikä paljon illallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten siinä oikeasti heräilitkin ja olit lauennut housuusi kun muistelit niitä naisia joita edellisenä iltana baarissa tuijotit mutta kukaan ei sulle lämmennyt
Mikään ei voita pikaista ja kiihkeää aamupanoa, orgasmit on silloin parhaimmassa kukassa...
Miehelläni seisoo aamulla niin ihanasti aivan pystyssä ja hän sanoo että tuntuu niin hyvältä kun seisoo sillä lailla. Mua kiihottaa nähdä se ja tuntea kun mies haluaa mua. Monesti herätään aikaisin aamulla ihan vaan rakastelemaan vaikka pitäisi nousta vasta vaikka parin tunnin päästä
Oisinpa minäkin saanut tuommoisen herätyksen mieheltäni, niin mikäs sitä ei olis hymyillessä.
Meillä mies on vaan niin aamu-uninen, että tuollaiset herätykset on aikas harvinaista herkkua. Yöllä taas joskus, kun mies kömpii viereen nukkumaan ja yrittää tota samaa, ja kun olen vasta itse nukahtunut, niin en jaksa vaan päin vastoin olen kiukkuinen kuin talvipesästään herätetty naaraskarhu.