Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hitto näiden rillien kanssa!!!! Särkee nenää ja päätä!!

Vierailija
04.12.2012 |

Nämä lasit ovat olleet mulla nyt vuoden verran. On säädetty kolme-neljä kertaa liikkeessä, lisäksi olen itse väännellyt näitä paremmiksi (joo, ei sais) mutta ei meinaa millään asettua! Aina painaa johonkin, korvan taakse, toisen korvan taakse, nenään. Nytkin särkee jo päätä, kun koko päivän on painanut lasit nenältä ja toisen korvan takaa.

Ei oo varaa ostaa uusia laseja (kehyksiä). Ja ilman rillejä en näe yhtään mitään, en myöskään vanhoilla laseilla enää tule toimeen.

Kuinka paljon pitääkään olla tuskaa näinkin "pienestä vaivasta", kun huonosta näöstä!?!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin liian painavat lasit, kun en tajunnut, että ne voivat painaa. Vanhat lasit olivat kevyet ja käytän niitä välillä vieläkin, vaikka ovat ihan naarmuilla. :(

Vierailija
2/8 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laseillasi on? Riippuu täysin ostopaikasta, tietysti. Jos takuu on voimassa niin ei kun takaisin kauooaan ja vaatimus uusista, jos ei voita saa säädettyä sinulle sopi iksi.

Näetkö noilla laseia kuitenkin hyvin?

Tuntuu käsittämättömältä tuo, ettei laseja saada sovitettua sinulle sopiviksi! Ei nyt itselläkään oe mitään ihania stooreja siitä puollesta kerrottavina, mutta minulla taas pää/korvat/korvantaukset jne. ovat sopeutuneet, kun ei laseja saada sopimaan päähän.

Nythän täällä olis oiva paikka tulla mainostamaan, jos joku luulee, että TEIDÄN kauppa kyllä osaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja piilolasien käyttö tuottaa tuskaa sekin. Ja laserleikkaus on samasta syystä tuhoontuomittu idea. Riskinä kun kuulemma on, että leikkauksen jälkeen silmät kuivuvat vielä enemmän.

Niin ketuttaa, inhoan näiden lasien kanssa olemista!!

ap

Vierailija
4/8 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja piilolasien käyttö tuottaa tuskaa sekin. Ja laserleikkaus on samasta syystä tuhoontuomittu idea. Riskinä kun kuulemma on, että leikkauksen jälkeen silmät kuivuvat vielä enemmän.

Niin ketuttaa, inhoan näiden lasien kanssa olemista!!

ap

Rillit painaa ja vituttaa, valuu ja nenässä koko ajan painaumajäljet. Piilareita voi käyttää hyvin hsrvakseltaan kun silmät kuivuu, kävin myös esitutkimuksissaleikkausta ajatellen mutta ei onnistu. Miinusta on melkein 8 joten sarveiskalvon paksuus ei meinaa riittää ja sitten myös tuo kuivuminen. Todella perseestä.

Vierailija
5/8 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on nyt kahdet lasit, joista toiset painaa ajoittain. Edellisen kerran kun ostin kahdet lasit, niin toiset jäi käyttökelvottomiksi juuri tuon painamisen takia.

Minulla pitää olla hyvin kevyet lasit, jotka melkein kuin roikkuu nenällä kuitenkin niin etteivät putoa. Yhtään ei saa painaa nenän kohdalta tai korvien takaa. Kevyet metalliset "nenälapuilla" asettuvat yleensä paremmin kuin muoviset, joita on itse asiassa myös vähän vaikeampa taivuttaa sankojen kohdalta.

Vierailija
6/8 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo koskaan voinut sietää metallisia sankoja, ne painaa aina nenää. Ei mun mielestä muoviset oo mitkään painavat, kun on ohennetut linssitki.

Vierailija
7/8 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin sain rillit vasta kolmekympppisenä enkä ole koskaan tottunut niihin, mutta mä käytänkin nykyisin vain piilareita kun on pakko käyttää laseja. Mun näkö ei ole niin huono että tarvisin niitä usein, saan esim. ajaa autoa ilmankin. Mutta jos tarvisi käyttää laseja koko ajan, menisin laserleikkaukseen. Nyt kun tarvin laseja ehkä kerran kuussa, piilarit käy hyvin.

Vierailija
8/8 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tule katumaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme