Gallup: kuinka pitkät ovat silmäripsesi?
Mulla on ihan omat aidot ripset ja usein olen saanut kuulla kysymyksen, ovatko ne omani.
Mittasin äsken huvikseni ripseni.
Yläripset ovat 1 cm ja 2 mm pitkät.
Alaripset ovat 0,8-0,9 mm pitkät.
Ripset ovat luonnostaan kaartuvat ja tuuheat. Helpointa oli mitata pehmeällä mittanauhalla ja ripsien alapuolelta. Nostaa leukaa ylös ja vetää vähän yläluomea ylemmäs.
Sitten sellainen kysymys, että te, joilla on ripsienpidennys, niin kuinka pitkät ne ripset ovat? Laitetaanko niitä alaripsiin lainkaan?
Kommentit (26)
Normaalinpituinen tulitikkurasiapaketti on 5 cm pitkä. En tod usko, että jollakulla olisi niin pitkät ripset.
Mua aina naurattaa tää, kun toiset ottaa ripsienpidennyksiä, mä kun olen joutunut välillä saksilla lyhentämään mun ripsiä. Ovat luonnostaan aina olleet tosi pitkät ja mustat - olen ihan perussuomalainen maantien värisine hiuksineen :)
Monta kertaa kysytty että onko sulla oikeesti noin pitkät ripset?
luomut. En käytä alaripsissä koskaan ripsaria koska tulee inhottava hämähäkkivaikutelma ripsien pituuden vuoksi. Ripseni ovat myös luonnostaan kaartuvat ja tummat, ripsivärin kanssa tulee suorastaan tekoripsimäinen vaikutelma.
Yläripset 12 mm, alaripset 8 mm luomut. En käytä alaripsissä koskaan ripsaria koska tulee inhottava hämähäkkivaikutelma ripsien pituuden vuoksi. Ripseni ovat myös luonnostaan kaartuvat ja tummat, ripsivärin kanssa tulee suorastaan tekoripsimäinen vaikutelma.
Hah, komppi. Minulla samat pituudet. Tosin luonnostaan omani ovat vaaleat ja suorat, eli kaipaavat väriä ja taivutusta.
Mutta tuo hämähäkkivaikutelma tulee minullakin, tosi rumannäköistä. Näyttää halvalta, varsinkin kun olen blondi. Ja en siis siksi minäkään meikkaa alaripsiä.
Pisimmät luomuripset ovat yhdellä ex-kollegalla. Hänellä oli varmaan 1,5 cm pitkät yläripset (kun arvioi verrattuna näihin omiin ripsiini). Oikeasti aivan uskomattomat!
ollut 4,3 cm. Nyt äkkiseltään mitattuna tuolta kulmasta pisin ripsi oli 3,2 cm. Ja ei, ei ole tekoripset vaan ihan luojan luomat, löytyy kolmelta meidän suvusta.
Arvatkaas kuinka usein kysytään, missä käyt laittamassa kun on niin aidon näköiset? No onhan ne kun on mulla syntymästä asti ollut päässä. Ja mä joudun leikkaan näitä aina jos haluan meikata, ne myöskin kasvaa.