Gallup: kuinka pitkät ovat silmäripsesi?
Mulla on ihan omat aidot ripset ja usein olen saanut kuulla kysymyksen, ovatko ne omani.
Mittasin äsken huvikseni ripseni.
Yläripset ovat 1 cm ja 2 mm pitkät.
Alaripset ovat 0,8-0,9 mm pitkät.
Ripset ovat luonnostaan kaartuvat ja tuuheat. Helpointa oli mitata pehmeällä mittanauhalla ja ripsien alapuolelta. Nostaa leukaa ylös ja vetää vähän yläluomea ylemmäs.
Sitten sellainen kysymys, että te, joilla on ripsienpidennys, niin kuinka pitkät ne ripset ovat? Laitetaanko niitä alaripsiin lainkaan?
Kommentit (26)
Ripsiseerumilla kasvatetut aidot!;)
yläripseni ovat 1,2 cm pitkät, jostain kohdin 1,3 cm pitkät.
Vastatkaa nyt, on kiva tietää miten muilla :) Vai oletteko jo mittaamassa?
Pisimmät ripset on jotain 8 mm pitkiä. Tää on vähän kummallista, kun mulla on hirveän paksut ja tuuheat hiukset ja säärikarvatkin rehottaa, mutta miksi sitten ripset ja kulmakarvat on niin onnettomat?
Olen mitanneet irronneen ripsen, pituus oli 12mm. Ripsiseerumilla kasvatetut aidot!;)
Onko ripsiäsi kommentoitu pitkiksi?
mä tossa mitatessani mietin että kaikkea se av-palsta saakin mut tekemään. No siis sain mitattua vasta kun revin yhden irti ja tulos oli 9mm. En nyt tiedä oliko se pisin vai lyhyin mutta suht pitkät ripset silti, ne vaan sojottaa rumasti eteenpäin ja ens osaa niitä taidokkaasti (pysyvästi) taivuttaa.. :/ Haluisin mielummin tuuheat kuin pitkät ripset!
Tosi ihme juttu, nyt jopa saa hakea niitä kun koettaa laittaa ripsiväriä, ennen suorastaan upeat :(
tosiaan usein luultu, että on tekoripset, joskus raflassa jopa joku ventovieras jätkä sanoi, että on tosi junttia, että sulla on tekoripset eikä uskonu, ku sanoin, että nämä ovat ihan omat. Onko muka sitten 1 cm 2 mm pitkät ripset ja 0,9 cm pitkät alaripset normaalia pidemmät yleisesti ottaen?
Jos saisi vielä kommenttia teiltä, jotka nyt mittaatte ripsiänne, että onko teidän ripsiä sanottu pitkiksi tai epäilty tekoripsiksi?
Ennen pitkät, vanhemmiten katoavaa luonnonvaraa. Tosi ihme juttu, nyt jopa saa hakea niitä kun koettaa laittaa ripsiväriä, ennen suorastaan upeat :(
Kuinka vanha oikein olet?? Ei niiden nyt pitäisi iän myötä lyhentyä??
t. ap, joka on 34 v
Varmaan puoli senttiä, ja alhaalla niitä ei enää olekaan, kuin ehkä kaksi näkymätöntä nysää, ei kannata enää yrittääkään ripsiväriä niihin.
eipä ole vanhuksilla nuorten räpsyttimiä. Niin käy sullekin. Samoin kuin tukka harvenee, niin käy kaikille karvoille, ihan kaikille.
ainoa joka alkaa kasvaa on naisille mahdollisesti viikset ja parta :)
kiva kuulla tekoripsien omistajilta, että minkä pituisia laitetaan?
eipä ole vanhuksilla nuorten räpsyttimiä. Niin käy sullekin. Samoin kuin tukka harvenee, niin käy kaikille karvoille, ihan kaikille.
ainoa joka alkaa kasvaa on naisille mahdollisesti viikset ja parta :)
:( t. ap
sitä täältäki oppii. Sulkasatoa odotellessa. Ja niinkuin aidot ripseni ovat olleet minulle se kaunistus!! ;)
googlauksella irtoripset ovat 8-14mm pitkiä. Että kyllä ap:n 12-13mm aidot yläripset ovat pitkät.
päivällistä, vai miten vain yksi intoutui mittaamaan ripsensä?
alhaalla melkein sentin. En tarkkaan onnistunut mittaamaan.
En ole koskaan kaivannut pituutta (enkä tuuheuttakaan) niihin, mutta kaarevuutta ja väriä kyllä. Ei ne piikkisuorat ole eikä vaaleatkaan, mutta väriä on vain juuressa.
Olen karvainen joka paikasta.
suht tuuheatkin, mutta ihan vaaleat. Sitten kun ne on värjätty, niin kovasti tulee kyselyitä, että missä sä käyt ripsien pidennyksessä, onpa mageet.
Hiphei! Nykyään on luonnollista olettaa, että kaikkihan ripsiaan tuunaa. :P
Itsellä se retusointi ei ole tullut koskaan mieleenkään. ;D
Minulla on 11-12 mm, minkä ripsiteknikko on kertonut ripsenpidennyksiä laittaessani. Tai siis "ripsenpidennyksiä". Useimmista pidennyksiä käyttävistä poiketen en halua koskaan omia ripsiäni pidempiä tekokarvoja silmiini, vaan ainoastaan tuuhennoksen. Olen aina pitänyt ripsiäni vaatimattoman pituisina ja yllätyin kuullessani, että ne ovatkin keskimääräistä pidemmät. Ongelma onkin siinä, että ilman tuuhennoksia ripseni ovat liian harvat, eikä se asia korjaannu ripsivärillä.
Ripsienlaittajilta olen kuullut, että useimmat haluavat ripsiinsä vähintään 12 mm pitkät räpsyttimet, monet jopa 15 mm tai vieläkin pidemmät. Itse en voisi kuvitellakaan hankkivani tuollaisia, mutta makunsa kullakin.
te, jotka kerrotte tuloksen, niin kertokaa myös, ovatko ne aidot vai eivät.