Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

158cm/111kg , onko paha?

Vierailija
04.12.2012 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi.

Vierailija
2/19 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen pallo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen samanmittainen ja painan yli puolet vähemmän :p onko tuo sinun painosi? Suosittelisin terveyden kannalta pudottamaan painoa ainakin parikymmentä kiloa..

Vierailija
4/19 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyse harmaahylkeestä?

Vierailija
5/19 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ystäväni :(, josta olen huolissani. Voiko ihmistä laittaa pakkolaihdutukseen??

-ap-

Vierailija
6/19 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olen 170 cm ja makkaroita oli mahalla jo kun paino oli 69 kg... sopusuhtainen olen 58 kg painossa.

Alle 160 cm ja 111 kg on aika huima suhde.

Vierailija
7/19 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi ystäväni melkein samoissa mitoissa ja kuvitelkaa kun vielä polttaa tupakkaa tuohon päälle eikä koskaan liiku 100 metrin pidempiä matkoja

on nuorellakin ihmisellä vaarana aivoveritulppariski ja ties mitkä sydänviat diabeteksesta puhumattakaan

Vierailija
8/19 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitähän näkee todella usein, minkäs voit sivullisena.

Vierailija
9/19 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tupakoi ja liikun, syön perusruoan terveellisenä, mutta syön tolkuttomasti suklaata ja välillä ahmin kaikkea muutakin.

Olen aina ollut perusterve, ja kolme raskautta käynyt läpi ongelmitta ja synnyttänyt kolme keskikokoista lasta alakautta luomuna.

En usko että monikaan ihan oikeasti tajuaa miten helvetisti mä painan, mutta hyvä niin. Pelkkä läski vielä toki enemmän tilaa kuin lihas, ja mulla on ihan mitatusti erittäin hyvä lihasmassa siellä läskivuoren alla.

Vierailija
10/19 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

PALJON. Yrittää kyllä liikkua ja tehdä ruokavaliomuutoksia, mutta sortuun aina herkutteluun :( Syö itsensä kohta hengiltä. Ja juuri tuota diabetesta pelkään tai jotain vakavampaa sairautta. Lääkäriin ei suostu edes arvoja lähteä mittauttamaan.

Polvet ja nivelet hänellä jo reistailee painon vuoksi. Liikkuminen hankalaa.

Tiesin, että painaa paljon. Näkeehän sen herranjestas, mutta kun sain udeltua paljonko, niin minulla loksahti suu auki.

Ystäväni on nuori 20v, elämä edessä :(

Saako oikeasti ihmisen laittaa pakkohoitoon ylipainon vuoksi? Jos kerta mielenterveyssyistä voidaan laittaa M1 lähetteellä hoitoon?

-ap-

Vierailija
11/19 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

PALJON. Yrittää kyllä liikkua ja tehdä ruokavaliomuutoksia, mutta sortuun aina herkutteluun :( Syö itsensä kohta hengiltä. Ja juuri tuota diabetesta pelkään tai jotain vakavampaa sairautta. Lääkäriin ei suostu edes arvoja lähteä mittauttamaan.

Polvet ja nivelet hänellä jo reistailee painon vuoksi. Liikkuminen hankalaa.

Tiesin, että painaa paljon. Näkeehän sen herranjestas, mutta kun sain udeltua paljonko, niin minulla loksahti suu auki.

Ystäväni on nuori 20v, elämä edessä :(

Saako oikeasti ihmisen laittaa pakkohoitoon ylipainon vuoksi? Jos kerta mielenterveyssyistä voidaan laittaa M1 lähetteellä hoitoon?

-ap-

Eikä asia kuulu sulle millään tapaa. Ja mä kyllä luulen, että se sun kaveris vielä valehteli sulle painonsa alakanttiin.

Älä ole ahdistava kaveri. Tue jos sitä pyydetään ja tee se positiivisesti. KAverisi varmasti tietää ja tuntee riskit, eikä kaipaa niistä saarnaa sinulta. Sen sijaan kuuntelija ja lenkkikaveri voisi tulla hänelle tarpeeseen.

Niin ja jos noin nuorena on saanut noin kovat lukemat mittariin, veikkaan kyllä aika vakavaa syömishäiriötä, johon kaverisi kannattaisi lähteä hakemaan apua.

Vierailija
12/19 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloinkaan ei vielä olisi laiha!

Vierailija
13/19 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinkahan selviää talvesta

Vierailija
14/19 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tupakoi ja liikun, syön perusruoan terveellisenä, mutta syön tolkuttomasti suklaata ja välillä ahmin kaikkea muutakin.

Olen aina ollut perusterve, ja kolme raskautta käynyt läpi ongelmitta ja synnyttänyt kolme keskikokoista lasta alakautta luomuna.

En usko että monikaan ihan oikeasti tajuaa miten helvetisti mä painan, mutta hyvä niin. Pelkkä läski vielä toki enemmän tilaa kuin lihas, ja mulla on ihan mitatusti erittäin hyvä lihasmassa siellä läskivuoren alla.

eivät kestä tuota painoa, viimeistään nelikymppisenä oot jalaton.

Vierailija
15/19 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI on 44,4, ja kaikki yli 40:nen on sairaalloista lihavuutta.

Vierailija
16/19 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyä, haluaako kaverisi sinusta liikuntaseuraa ja tukea. Noin nuorena noin iso ylipaino ennustaa pahoja ongelmia jatkossa - kun se ylipainon kertyminen ei välttämättä tuohon lopu.

Koeta vaikka vinkata kaverillesi ilmaisesta kiloklubu.fi -sivustosta. Siellä on kaikenikäisiä ja kaikenkokoisia kirjoittelijoita. Ennen kaikkea kaverisi löytää sieltä vertaistukea - jos haluaa.

Älä saarnaa äläkä osoittele, puhu kuitenkin suoraan. Sinun pitää kuitenkin hyväksyä kaverisi valinnat (jos kerran olet hyvä kaveri).

Sitä kannattaisi yrittää selvittää, mikä kiloihin on syynä. Taustalla voi olla monenlaisia käsittelemättömiä ja tuskallisia asioita itseinhosta ja arvottomuuden tunteista alkaen. Siksi saarnaaminen ei ainakaan auta.

Toivon, että kaverisi löytää apua jotain kautta. Myös esim. terveyskeskuksista saa ravintoneuvontaa.

Vierailija
17/19 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiskohan kaverisi tuolta innostusta. Siellä ainakin näkee helposti paljonko pitäisi syödä kilokaloreita ja paljonko ruoassa pitäisi olla mitäkin ravintoaineita. Niillä ohjeilla ei ainakaan voi mennä mehtään kovin herkästi.

Vierailija
18/19 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän 165cm 53 kg

Vierailija
19/19 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painoin vielä kesällä 105 kiloa ja pituutta on 157. Nyt painan 76 kiloa ja voin kertoa, että tämä kuuri on ollut ainoa jossa nopeiden tuloksien avulla motivaatio on säilynyt! Vielä ainakin 20 kiloa tiputettavaa, mut motivaatio vaan kasvaa mitä lähemmäs pääsen tavoitettani! Ruokavalio on mennyt täysin uusiksi ja olen alkanut nauttia liikunnasta painon pudottua! :) Tsemmpiä ystävällesi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä