Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Astmalapsi pitäisi viedä tk:een ottamaan influenssarokotus, mutta en saa töistä vapaata

Vierailija
03.12.2012 |

En siis edes sitä pari-kolme tuntia. Eikä ole muista jotka voisi viedä.

Mitä helvataa tässä pitäisi tehdä? Viedä yksityiselle ja maksaa siitä lystistä kun tk:ssa saisi maksutta?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hengenvaarallinen.

Itse kyllä lähtisin keskustelemaan työnantajan kanssa siitä miten pitkä poissaolo tulee jos ensin lapsi ja sitten sinä itse saatte influenssan. Tämä poissaolo on tietysti palkallinen.

Sen jälkeen työnantaja on varmaan myönteisempi antamaan pari tuntia vapaata.

Jos ei vieläkään onnistu niin mulle tulisi varmaan flunssa ja sairaslomapäivä juuri sille päivälle kun lapsi pitäisi viedä piikille.

Vierailija
22/23 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hengenvaarallinen. Itse kyllä lähtisin keskustelemaan työnantajan kanssa siitä miten pitkä poissaolo tulee jos ensin lapsi ja sitten sinä itse saatte influenssan. Tämä poissaolo on tietysti palkallinen. Sen jälkeen työnantaja on varmaan myönteisempi antamaan pari tuntia vapaata. Jos ei vieläkään onnistu niin mulle tulisi varmaan flunssa ja sairaslomapäivä juuri sille päivälle kun lapsi pitäisi viedä piikille.

pienten lasten äitejä.

Pitäisköhän katsoa peiliin?

Tästedes katsonkin vielä tarkemmin ketä meille otetaan töihin.

On tää hieno palsta, täällä näkee mitä mun työntekijät oikeasti poissaolojen aikana puuhailee. ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI meilläkään palkallisena onnistuisi, mutta palkattoman no problem.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi