Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko miehesi Suuri Rakkaus?

Vierailija
03.12.2012 |

Oletko hänelle numero yksi elämässä tai ainakin tärkein nainen maailmassa? Vai pelkäätkö tai tiedätkö hänen haaveilevan jostain muusta? Onko hän kanssasi lasten takia, tottumuksesta vai rakkauden takia? Ei tarvitse olla faktaa, vaan mikä on oma epäilysi/luulosi?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla takana huonoja suhteita, tai ainakin suhteita jotka ei olleetkaan sitä mitä luulimme. Kumppanit muuttuivat vai me muutuimme, vaiko vain olosuhteet, en tiedä. Kuitenkin kun toisimme tapasimme, niin tuntui "kuin olisi tullut kotiin". On ihanaa saada päivästä toiseen tuntea olevansa niin rakastettu, ja tuntea yhtä vahvasti toista kohtaan. =)

Vierailija
22/30 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alussa. Olenpa toisaalta monen muunkin miehen suurin rakkaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen miehelleni numero yksi ja tärkein nainen. Mutta en usko että mieheni ajattelee että olen The One and Only, jos minua ei olisi, olisi varmasti jonkun toisen kanssa onnellinen.

Vierailija
24/30 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on minun suuri rakkauteni myös.

Vierailija
25/30 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kertonutkin, ettei hänellä ole koskaan ollut samanlaisia tunteita ketään muuta kohtaan. Itse en ole yhtä varma.

Vierailija
26/30 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hänkin on minulle tärkein mies maailmassa.

Tosin, poika meille alkuvuonna syntymässä, joten sitten on kaksi tärkeintä miestä maailmassa.

Joutuu vähän jakamaan minun rakkauttani, mutta eiköhän sitä molemmille riitä!

Vierailija
27/30 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko vastaus mielestäsi rehellinen??

Luin kysymyksen ääneen ja mieheni ilmoitti heti että olen. Ja niin on hänkin minun.

Vierailija
28/30 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että olen ja hänkin on minulle. Toki nyt pikkulapsiaikana suhde on arkistunut, mutta silti tunnen että välillämme on rakkautta ja läheisyyttä.

-7v yhdessä.

Vierailija
29/30 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittoi elämänsä 7v sitten uusiksi minun takiani. Lastensa äiti jäi, lapsetkin siksi aikaa että antoivat isälleen anteeksi ja oppivat olemaan minun kanssani saman katon alla.

Vierailija
30/30 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varmaan nuoruudessa on ollut suurempaakin intohimoa...semmoista mikä jää ihon alle. Silti, ei hän minua, lapsia eikä elämäämme vaihtaisi. Ihan hyväkin että on muistoja eletystä elämästä, ettei ehkä tarvii ruveta sit 50-vuotiaana elämään uudelleen nuoruutta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän