Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vielä 5 viikkoa..

Vierailija
03.12.2012 |

... niin sikiö olisi täysiaikainen, ja alan hyppimään kyykkyhyppyjä ja tekemään kaikkeni että saisin tämän (luojalle kiitos viimeisen) raskauden loppumaan.

Olen niiiiiin kyllästynyt tähän. Kyllästynyt siihen että näytän valaalta, siihen että mitkään vaatteet eivät näytä hyvältä päälläni. Kyllästynyt jatkuviin kipuihin, jatkuvaan nälkään ja jatkuvaan "ylipinkeä rantapallo" oloon. Ja kaikkein eniten kyllästynyt siihen, että en saa treenata.

En ihan tosissani ymmärrä niitä naisia jotka hehkuttavat että kuinka v^**** ihanaa on olla raskaana kun on niin vaaleanpunaista ja linnut laulaa ja tiditiii. Sitten ne samat muijat katsovat silmät ympyröinä kun sanon ettei tässä ole mitään muuta kivaa kuin se, että ei ole kuukautisia, sekä tietysti itse vauva.

Kyllä, itse olen itseni tähän tilaan saattanut ja maailmassa on naisia jotka eivät ikinä saa olla raskaana ja blaablaablaa. Tiedän myös että tämä on kyllästyminen paksuna olemiseen on pieni murhe monen muun jutun ohella, mutta ärsyttää.

Kyllä mulla on muitakin murheita, niitä "oikeitakin" mutta tämä nyt vain ärsyttää eniten kun en voi itse tähän vaikuttaa niin paljoa kuin haluaisin.

Purin vain ärsytystä kun en sitä tuohon esikoiseenkaan viitsi purkaa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan