Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jopas on Karpela vanhentunut? Vai mitä sille on tapahtunut??

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuolla nauruun luettuani tuon yövalvomisjutun...Saulin ja Matin kanssa:) Hauska!

Muuten mä pidän Karpelasta. On inhimillinen monien niiden kyynikkopollareiden kanssa ja ajaa lasten asioita. Äänestän häntä seuraavissakin vaaleissa! Ja on ennen kaikkea kaunis ja edustava toisin kuin muut kollegansa. Tosin vähän vaalemapi hiusväri sopii hänelle paremmin.

Vierailija
2/21 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Äänestän häntä seuraavissakin vaaleissa! Ja on ennen kaikkea kaunis ja edustava toisin kuin muut kollegansa. Tosin vähän vaalemapi hiusväri sopii hänelle paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos halusikin näyttää uskottavammalta ja viisaammalta ja laittoi tekoälyn päähän ;)

Vierailija
4/21 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää yli nelikymppiseltä vaikka on vielä reilusti alle. itse olen tanjaa vain muutaman vuoden nuorempi mutta näytän kyllä ainakin 10 vuotta nuoremmalta :)

Vierailija
5/21 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse pari vuotta Tanjaa vanhempi ja näyttänyt aina ikäistäni nuoremmalta. Tuntemattomat ihmiset ovat aina veikanneet 5-10v. nuoremmaksi. Nyt on kai tuo rupsahdus tullut, kun tuntuu että ihan viimeisen vuoden sisällä on tullut reippaasti vuosia lisää, eikä saa enää mitenkään laitettuakaan itseään pirtsakan näköiseksi. Muutama kriisinpoikanen ja stressi päälle, siinä sitä ollaan. Väsymyksen merkit tietysti saa pois terveillä elämäntavoilla, mutta eipä tästä muuta paluuta ole. Onneksi jokaisessa ikävaiheessa on omat hyvät puolensa.

Ja minunkin mielestäni Tanjalle sopii vaalea paremmin ;-)

Vierailija
6/21 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmaissa harppuhiuksissa. Kananaivo kun on.

Vierailija
7/21 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yksinkertiasesti PERINTÖTEKIJÄT!!!! joillakin iskee vaihdevuodet aikaisemmin vaan.

Vierailija
8/21 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on menny kampaajalla vähä värjäys pieleen...:)

Vierailija
9/21 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen hiukset on jotenkin ihan hamput... Sääli.

Vierailija
10/21 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatis pian jonkun tehohoitokuurin ja leikkauksen.

Vierailija
11/21 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai vaan vähän värjäys epäonnistunut??

sen hiuksethan on HARMAAT !! :D

Vierailija
12/21 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin, sairauslomansa jälkeen Karpela oikeasti näytti " sairaalta" ja väsyneeltä, kyllä sekin on voinut ottaa veronsa.

Vierailija
13/21 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi vähän miettiä tätäkin puolta, ennen kuin ryhtyy arvostelemaan toisen ulkonäköä.

Vierailija
14/21 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

super kontrollikeskeinen, joka ei pidä arvossa esim. kansalaisjärjestöjä

Vierailija
15/21 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ihminen ennenaikaisesti näyttää vanhentuneelta, kun kaikenmaailman idiootit häntä ja hänen tekemisiään aina arvostelevat lehdistössä ja muissa medioissa. Monesti on sääliksi käynyt. En ikinä milloinkaan haluaisi olla minkäänlajin julkinen henkilö!

Vierailija
17/21 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä tuo riepotus ja sairastelu JA TUPAKOINTI (!!!!) alkavat vähitellen näkyä. MOnelle naiselle 35 vuotta on se rajapyykki, sitten alkaa mennä kovaa vauhtia alaspäin.

Vierailija
18/21 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvän näköinen nainenhan se muuten on. Tanja on luonnostaan sellainen tyypillinen tummanvaalea suomalainen, joten ne luonnollisen näköiset raidoitetut vaaleat sopivat hänelle 1000 kertaa paremmin kuin tuo hirveä tätikampaus. Järkyttävä.

Vierailija
19/21 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku hänen asemassaan menee tekemään tuollaisen värjäysmokan? Pakkohan tuon on olla kotivärjäys, ei kai kukaan itseään kunnioittava kampaaja suostuisi värjäämään hiuksia tuollaiseksi! Ikää on tullut 10 v. lisää tuon hiusvärin myötä. Kaunis nainen on muuttunut harpuksi.

Vierailija
20/21 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa peiliin ja kaivakaa vaikka vuoden takainen valokuva.

Ja jos värjäyksistä puhutaan niin HKL:n busseissa näkee sellaisia päitä että luulee että kampaamoja ei olisi Suomessa lainkaan.

On varmaan vain joitakin joilla olisi varaa arvostella hiuksia... kiloista ja muusta puhumattakaan.

Jättäkää nyt jo tuo muiden ulkoisten olemusten arvostelemine, linkkeineen ym.

ONKO TEILLÄ OIKEESTI KANTTIA ARVOSTELLA TANJA KARPELAA ???

Pankaa paremmaks, ja tulkaa sitten tänne arvostelemaan, ei kai ihan missimitoilla ja " kuontalolla" ministeriksi asti mennä.

Jos niin on niin miksi et itse ole ministeri, kai se palkka sinullekin kelpaisi....

Voi hiesu tätä kateitten kansaa !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme