Ihan oikeastiko SeläntakanaPaskanpuhuja-Teija on voittamassa BB:n?
eieieieieieieieieieieiiiiiiiiii
Siinäpä esimerkki meille kaikille, miten saa palkinnon olemalla ilkeä.
Kommentit (17)
Teija on ainoa oma itsensä siellä. Miksi teskentelystä pitäisi maksaa?
on niitä kauden harvoja persoonia. Ansaitsee voiton hyvässä ja pahassa.
Sellaisia feikkaajia kuin Iida on taas paljon vähemmän.
Itse muistan edelleen Teijan ilkeyden, toivottavasti Iida voittaa. Eniten kannatin Markusta.
Jos on oma itsensä tuolla tuollainen seläntakana paskanpuhuja, niin sitä suuremmalla syyllä.. ei voittoon.
tuskin säkään aina vaan hyvää ihmisistä puhut. tuolla ne vaan menee eetteriin kaikki.
Haluan, että hyvät, kiltit ja aidot ihmiset pärjäävät.
Olen katsonut joka ikisen kauden, enkä toivo "pelaajien" voittavan, vaan niiden, jotka elävät nätisti, toisia ajatellen ja yhteisen hyvän vuoksi.
Teija on ajatellut vain itseään, ollut ystävällinen naaman edessä ja puhunut paskaa selän takana.
Ei sellainen ihminen saisi menestyä enää tässä maailmassa.
ainakin laitoin just 3 viestiä Iidalle. En haluais, että Teija voittaa :(
Minulle BB on kuin minimaailma: Haluan, että hyvät, kiltit ja aidot ihmiset pärjäävät.
Olen katsonut joka ikisen kauden, enkä toivo "pelaajien" voittavan, vaan niiden, jotka elävät nätisti, toisia ajatellen ja yhteisen hyvän vuoksi.
Teija on ajatellut vain itseään, ollut ystävällinen naaman edessä ja puhunut paskaa selän takana.
Ei sellainen ihminen saisi menestyä enää tässä maailmassa.
Jos on oma itsensä tuolla tuollainen seläntakana paskanpuhuja, niin sitä suuremmalla syyllä.. ei voittoon.
tuskin säkään aina vaan hyvää ihmisistä puhut. tuolla ne vaan menee eetteriin kaikki.
aivan yllättävät finalistit ja paskan puhuja voitti, ei näin suomen kansa. joo ei saisi valittaa kun ei itse äänestänyt, mutta kuka tuota/noita äänesti?
surkea viikonloppu, talent, bb ja ttk voittajat, kaikki meni vikaan. :(
Onneksi tuo takakiree, tekopyhä Iida ei vienyt pottia. Näytti äsken siltä, että jos katseet voisivat tappaa, niin Teija olisi mennyttä naista. Pelottava tyyppi!
tuollaiset paskahousut voittaa. Eiköhän tuon BB:n voisi jo haudata kun siihen ei panosteta, parhaimmillaanhan siitä saisi viihdyttävän psykologisen kokeen.
Vanhempana ihmisenä en voi kuin hävetä.
käydä.
Toivottavasti ei.