Lue keskustelun säännöt.
Kuinka myöhään saa käydä uimahallissa..?
03.12.2005 |
..Ja millä perustein? Fysioterapeutti sanoi neuvolan valmennuksessa että periaatteessa niin kauan kuin tuntuu hyvältä. Onko hygienia tms. syitä jättää harrastus?
rv36
Kommentit (2)
Tähän täytyy tunnustaa, että minä kävin vielä laskettuna päivänä uimassa kilsan.. No, terkkari sanoi kyllä neuvolassa, että ei enää olis saanu sillon käydä =/ Ihan vaan siksi, että jos paikat on auenneet niin tulee pöpöjä. Meille kuitenkin syntyi 40+3 terve vauva, nyt jo 11kk ikäinen. Mutta varmaan ainakin johonkin viikoille 38asti voit käydä huoletta ellei mitään supisteluja tms. ole sitä ennen tullut.
Lootuska, tyttö 01/05 ja rv 7+4
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä luulen, että toi " niin pitkään kun tuntuu hyvältä" on se kaikkein paras. Periaatteessa jos kohdunkaulaa ei oo ja on jo auki ei ole hyvä mennä hallille - ilmeisesti tuon tulehdusvaaran takia. Todellisuudessa vaara saada tulehdus on kai aika minimaalisen pieni ja sitten en tiedä aiheuttaako se mahdollisesti mitään muuta kuin supistuksia ja synnytyksen käynnistymisen (joka näillä viikoilla ei oo enää kovin vaarallista). Mun ystävät on uineet ihan laskettuun aikaan asti tai ylikin eli siis synnytykseen asti. Itse kävin vielä tällä viikolla uimassa ja varmaan myös meen ens ja seuraavallakin ellen sitten ole jo synnytyspuuhissa.
Jos joku oikeesti asiasta tietävä (eikä siis vaan neuvolan ohjeisiin luottava ; ) ) viitsisi asiaa kommentoida niin olisi kiva!
B 38+1