Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ällöttääkö miehiä suonikohjut?

Vierailija
02.12.2012 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en ole kaikki miehet, mutta mulla on suonikohjut, enkä ole koskaan huomannut yhdenkään miehen edes huomaneen niitä. Puhumattakaan siitä, että kukaan olisi kommentoinut mitenkään. Omallekin puolisolle jouduin ne jossain vaiheessa ihan esittelemään, kun hän ei ymmärtänyt mihin viittasin, kun sanoin että "mua sattuu noihin kohjuihin". Ihan näkyvät ne on, mutta kaipa mussa on sitten muutakin katsottavaa.

Vierailija
2/8 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muna pystyssä niitä katsovat ja oikein odottavat, että saavat ruiskia kohjuille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes huomaa, vaikka ihan näkyvät kohjut mulla on ollu jo vuosia.

Vierailija
4/8 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskimoiden vajaatoimintaahan se on hiukan kuin peräpukamat valtimoiden ongelma...

Vierailija
5/8 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskimoiden vajaatoimintaahan se on hiukan kuin peräpukamat valtimoiden ongelma...

Ja verenkierto on jotenkin ällöä vai?

Ei niitä huomaa yleensä kukaan muu kuin se, kenellä ne on.

Vierailija
6/8 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on joskus nuorempana leikattukin niitä, ja nykyään ei kuulemma enää leikata, ja sillä on tosi pahat varsinkin toisessa jalassa, turpoaa joskus ihan järkyttävästi, on kuulemma kipeeki.

Vierailija
7/8 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on joskus nuorempana leikattukin niitä, ja nykyään ei kuulemma enää leikata, ja sillä on tosi pahat varsinkin toisessa jalassa, turpoaa joskus ihan järkyttävästi, on kuulemma kipeeki.

edelleenkin leikataan. Ei vaan ole enää ainoa hoitomuoto. Google kertokoon loput, jos jotain tarkemmin kiinnostaa.

PS. Passita mies ostamaan hoitosukat, helpottaa oloa huomattavasti! Ja jalat välillä reilusti koholle!

Vierailija
8/8 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaahdotetaan ja laaseroidaan...