Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet tällaisen nuoren elämästä?

Vierailija
02.12.2012 |

19-vuotias toisen vuoden yliopisto-opiskelija, joka asuu avopuolisonsa ja pienen koiransa kanssa Helsingin keskustassa. Tekee opiskelun ohella töitä yksityisenä lastenhoitajana n. 20-50h/vk, hoitaa enimmäkseen alle puolivuotiaita. Tanssii myös nykyään ihan vain huvikseen balettia ja ohjaa pienten lasten balettiryhmiä. Seurustellut avopuolisonsa kanssa melkein neljä vuotta, haaveilevat omasta asunnosta ja lapsista. Viihtyy hyvin kotona ja tykkää puuhastella kotijuttujen parissa, mutta viettää paljon aikaa myös kavereidensa ja perheensä kanssa. On joskus väsynyt täyteen ahdetun kalenterin vuoksi, mutta tykkää olla liikkeellä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran ehtii tuon kaiken:) kaikille ei riitä töitä, hienoa että pystyy elättämään itsensä eikä varmaankaan tarvi opintolainaakaan ottaa!

Vierailija
2/5 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuonkaltaisia kavereita kasapäin. Olen sitä mieltä, että on aikuistuttu liian nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kyllä se elämä vielä opettaa...

Vierailija
4/5 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken tuon tekemiseen. Joku valehtelee.

Vierailija
5/5 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muka ei ehtis? Harvemin opiskelut 8-16 tunteja vaatii ja aika normia on, että opiskeluiden ohessa tehdään töitä ja omia harrastuksia ja menojakin on.

Mikäs tuossa eliittiä muuten on? Sekö, että joku tekee itse jotain elämänsä eteen, eikä laiskana elämäntapaluuserina odota muiden tekevän kaiken itsensä eteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän