Voiko kuukautisten aikaan tulla raskaaksi?
Mies väittää että ei.
Miten on av-supermammat?
Onko kellekään käynyt näin?
Kommentit (23)
Onko menkatkin sit 2 krt.kuukaudes
Kuukautisten aikana on mahdollista tulla raskaaksi, joskin se on melko epätodennäköistä. Joillakin naisilla esiintyy kuukautisvuodon kaltaista tipottelua kuukautisten välillä – esim. juuri ovulaation aikaan ja silloin on mahdollista tulla raskaaksi. Joskus taas ovulaatio saattaa tapahtua muutama päivä kuukautisten jälkeen ja jos nainen on ollut yhdynnässä kuukautisten loppupuolella, voi elimistössä olla vielä hedelmöityskykyisiä ja elinvoimaisia siittiöitä, jolloin nainen voi tulla raskaaksi.
Perusperiaate on, että kuukautisten aikana voi harrastaa seksiä ja jopa yhdyntää, kunhan huolehtii ehkäisystä silloin kun sitä tarvitsee. Kuukautisten aikaan on siis suojauduttava sekä ei-toivotuilta raskauksilta kuin sukupuolitaudeiltakin.
Joillakin ihmisillä myös tulehdusriski saattaa lisääntyä, sillä veri tarjoaa oivan elatusaineen niin bakteereille kuin viruksillekin. Sinäkin tapauksessa kondomilla suojaaminen ehkäisee tulehdusriskiä.
tulos tuhisee tuolla sängyssä :)
Muuten aina käytetty kortsua
Silloin paikat ovat avoimena ja siittiöit ovat sitkeitä pirulaisia ja elävätkin suht kauan.
entä voiko kuukautisten ensimmäisenä päivänä tulla raskaaksi? huomattiin jälkeenpäin että kuukautiseni alkoivat, ja herra kertoi myöhemmin että ei käyttänyt ehkäisyä.
Voi tietenkin! Eikö tämä ketju opettanut sinulle mitään!
ovuloi kuukautisten aikaan tai niin pian kuukautisten jälkeen, että siittiöt on vielä elossa ovulaation tapahtuessa.
ovuloi kuukautisten aikaan tai niin pian kuukautisten jälkeen, että siittiöt on vielä elossa ovulaation tapahtuessa.
ei sellaisia siitiöitä olekaan. ei ne loputtomiin siellä elä.
Voi tulla raskaaksi. Toinen ovulaatio voi olla heti kuukautisten jälkeen tai jopa niiden aikana. Siittiöt voivat elää sisällä n. 5 päivää. Munasolu hedelmöittyy ja se kiinnittyy kohdun seinämään kuukautisten jo loputtua (koska hedelmöittymisen jälkeen sillä kestää n. 5 päivää päästä kohtuun).
Kuukautisten aikana voi tulla raskaaksi. Milloin vain voi tulla raskaaksi. Ei ole olemassa ns. varmoja päiviä.
TOOOOOOOOOOOOOOOOOSI epätodennäköistä.
Vanha aihe mutta pakko vastata... Siitä en vielä tiedä voiko tulla raskaaksi menkkojen aikaan mutta mulla on nyt kolmatta kertaa ovulaatio viikon kestävien menkkojen vikoina päivinä. ovulaatiohan ei ole välttämättä kierron puolivälissä kuten monet tuntuu edelleen luulevan, vaan n.14 vrk ennen menkkoja. Eli mun tapauksessa uusi vuoto alkaa 2 viikkoa edellisten loputtua koska olen ovuloinut silloin. Ja hedelmöittyminen tapahtuu useimmiten munanjohtimissa ja kiinnittyminen vasta n. viikko hedelmöitymisestä joten miks ei voisi tulla raskaaksi? Sillon voi kun ovulaatio on käsillä...
minulla ovis kuukautisten kolmantena päivänä. Meni kauan yrittäessä kun mies ei halua kuukautisten aikaan
minulla ovis kuukautisten kolmantena päivänä. Meni kauan yrittäessä kun mies ei halua kuukautisten aikaan
Olen raskaana rv 7+5 ja menkat oli kolmatta päivää, ku tää tapahtu!
Mä tulin raskaaksi kuukautisten aikana! Ja vielä tuli kaksoset!:-))
mutta erittäin epätodennäköistä.