Kuka avaisi tämän Riemurasiassa olleen Fingerporin?
Kommentit (10)
ja hänen tapaansa julistaa asioita pannaan. Panna tarkoittaa katolisessa kirkossa syrjään asettamista tai erottamista eli että sitä ei kirkossa hyväksytä.
mietin, että onko täällä oikeesti kaikki ihan tyhmiä
ja hänen tapaansa julistaa asioita pannaan. Panna tarkoittaa katolisessa kirkossa syrjään asettamista tai erottamista eli että sitä ei kirkossa hyväksytä.
Eihän tuo liity mitenkään tässä ketjussa selitettyyn Fingerporiin. Paavijuttuhan on ihan itsestään selvä. Aloitus on tehty 2.12. ja kyseessä ihan eri sarjakuva.
No tuota... Minun tietokoneeni ainakin ohjasi ko. sarjakuvaan eli en tiedä mistä Fingerporista sitten mahtaa olla kyse.
No tuota... Minun tietokoneeni ainakin ohjasi ko. sarjakuvaan eli en tiedä mistä Fingerporista sitten mahtaa olla kyse.
Kun se ohjaa aina uusimpaan. Kannattaa yleensä katsoa aina aloituksen päivämäärä ennen kuin kommentoi :) Lähinnä nyt tolle "joku sentään tajusi" kommentoijalla. Paavi oli ihan selkeä, toi 2.12. sarjakuva ei ehkä niinkään.
ei näytä yli kuukauden vanhoihin edes pääsevän katsomaan, että se siitä
Jollakin tavalla se liittyy tuohon pamppupoliisin titteliin tms. joka on johdettavissa jotenkin metsurista ja poliisista... kai. Mutta miksi tuollaista poliisia kutsutaan? Mellakkapoliisi? Suojelupoliisi? Poliisi pamputtaa? What?
Sehän oli selkeesti yhdistelmä noista kahdesta, poliisi ja metsurin varusteet.
Eikö muuta tulkintaa? Olipa huono.
eikä avaudu mulle vieläkään, selityksestäsi huolimatta.