Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kävittekö nipecon ysmyssä?

03.12.2005 |

mitäs löytyi?

minä kävin ja kaikkea kivaa tuli mukaan :) rahaa olis pitänyt olla enemmän vaan mukana..

mm.brion viininpunaisia sametti mekkoja 8¿ kpl

brio henkselihousut/lappuhaalarit 6¿ kpl

naisten toppahousut 2¿

ymym...

haalarit jäi tällä kertaa ostamatta kun semmoset jo löytyy, mutta hienoja olis ollut niitäkin edullisesti

mitäs muut löysivät?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojille ei löytynyt sisävaatteita ja toppavaatteita ei tarvita; niitähän siellä oli paljon. Olin vähän pettynyt, kun ei ollut lasten hanskojakaan.

Vierailija
2/4 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ensimäisen kerran tulin kotia tyhjinkäsin " alennusmyynnistä"

Ei löytynyt mitään mikä olisi ollut ostettavaa itselle ja lapsilla kyllä on jo ulkovaatteet hankittuna, joten niitäkään ei tarvinnut. Itse olin pettynyt väreihin..monivärisiä " hirvityksiä" ja outoja väriyhdistelmiä :( Itse ihastelin sitä viininpunaista samettimekkoa, mutta tökkäsi se oranssiraita helmassa, hassu yhdistelmä, muuten ihana mekko.

Ehkä brion tuotteet ei ole niitä omia kun brio suosii värejä (siis sekoitella useaa keskenään) ja itse pidän selkeistä :O)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en tiedä niin tuosta lasten haalareiden edullisuudesta, alennukset alkaa kohta ja saa halvemmallakin... Ainakin itse mitä katoin olikohan muumihaalareita ja takki+housu juttuja niin olivat yli 50e

Reima voisi järjestää samanlaisen myynnin, hihiiii :O)))

Vierailija
4/4 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ookkaan ennen tuolla käynyt niin en tiennyt oikein mitä sieltä odottaa...

itekkin olisin kaipaillut jotain pipoja ja töppösiä enemmän, mutta niin paljon oli kyllä tavaraa ettei kerennyt kattomaan varmaan edes puoliakaan läpi :)