Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan liikkeet

03.12.2005 |

Milloin esikoistanne odottaessa tunsitte ensi kerran selkeät vauvan liikkeet? Entä missä vaiheessa vatsanne oli sen kokoinen, että muutkin huomasivat, että olet raskaana?

En malttaisi odottaa, milloin tunnen ekat vauvan liikkeet!:)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla masu tuli esiin jotain 16+ viikoilla ja silloin ensimmäiset tuntemattomammat ihmiset tuli koulun käytävillä onnittelemaan... ja meillä masussa on oikein vilkas vauva. Vaikka istukka on etuseinässä on liikkeet tuntunut päivittäin mulla siitä eteenpäin kun viikkoja oli 17+3. Ja koko ajan tuntuu selvemmin. Mutta ekat liikkeet voi tuntua vasta 20+ tai myöhemminkin.

[color=red]pikku-milli & paco 19+1[/color]

2/4 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun neuvolassa kysyttiin rv 15+3, tunnenko liikkeitä, en osannut oikeastaan vastata. Jotain pientä kuplintaa olin pari päivää tuntenut kun oikein siihen keskityin hiljaa selällään maaten. En kyllä ollut ihan varma. Saattoi se olla että mielikuvituskin laukkasi, kun niitä liikkeitä oikein toivoi. Mutta ainakin rv 18+4 taas neuvolassa olin jo ihan varma.

Masu alkoi näkyä tuossa viikolla 16, mutta kun aina pidän sellaisia laahaavia telttavaatteita, niin vasta muutaman viikon on näkynyt kunnolla päällepäin.

t: H rv 27+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tosi hyvin tunteesi kun mulla ei ole oikein ollut mitään raskausoireita niin niitä potkuja ja mahaa on odottanut kuin kuuta nousevaa, että saa itselleen jonkin konkreettisen todisteen. Mulla maha pullahti näkyviin ihan yks kaks yllättäen viikolla 16+ (siis jotenkin todella nopeasti, viikko sitten mahtuneet housut ei yhtäkkiä oikein mahtuneetkaan). Jos pidän jotain suht löysää tai paksua paitaa päällä niin ei tästä kyllä vielä ulkopuolinen arvaa, mutta joku ohuempi ja ihonmyötäisempi jo paljastaisi. Suunnilleen samoihin aikoihin aloin tuntea jotain kuplintaa, joka on ehkä on niitä liikkeitä, mutta ei niistä voi vielä ihan sataprosenttisen varma olla. Nyt siis viikko 17+ menossa

Vierailija
4/4 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin tuntemaan liikkeitä epävarmasti 16-17 viikon aikoihin ja olin parissa viikossa jo varma tuntemuksista. Mutta tuota mahan kasvua ja sen huomaamista olen saanut odotella sitten aika kauan. Kenties oma ruumiinrakenne on erilainen, mutta mulla maha on vieläkin (vkolla 27+5) paljon pienempi kuin muilla samoilla raskausviikoilla olevilla ystävilläni. Oikeastaan vasta vkon 24-25 tienoilla työkaverit alkoivat kyselemään laskettua päivää ja näyttivät kaikki yhtä hämmästyneille kuullessaan kuinka pitkällä oltiin. Eli mikäli masu ei muille näy, ei kannata harmitella. Mulla ainakin vauveli on kasvanut ihan normaalisti ja potkii kovaa, vaikka ulospäin näyttääkin pienelle...

Ainua ja iitu 27+5