Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ihan oikeasti sellainen ihminen jolla ei ole käytöstapoja? Huomauttelet muiden vioista?

Vierailija
02.12.2012 |

On niin käsittämätöntä että jotkut käyttäytyvät kuin itse olisivat maailman ainoa täydellinen ihminen ja pitävät oikeutenaan loukata muita ihmisiä mielin määrin, itse pitävät sitä jopa palveluksena toiselle raukalle joka ei ole tiedostanut vikojaan.

Ennen luulin että tälläistä "vittuilua" harrastaa vaan ymmärtämättömät teinit, tai mustalaiset.

Täällä puhutaan jatkuvasti kuinka milloin mistäkin huomautellaan, jopa täysin vieraat ihmiset.

Miksi?

Onko huonotapainen ihminen vain jäänyt teinin tasolle? Eikö osaa tuntea myötätuntoa ja empatiaa? Onko kyse tunnevammaisuudesta?

Minulle ei tulisi koskaan mieleenkään sanoa loukkaavasti kenellekään tutulle, saatika tulisi kadulla vastaan joku ihminen ja minun olisi ihan pakko huudahtaa hänelle jotain hänen ulkonäöstään... en vaan käsitä.

Jos tälläinen käytös on sinulle normaalia, niin vastaa ihmeessä miksi?

Onko sinulle itsellesi sitten ok, jos sinulle huudellaan jotain rumaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koulukiusattu ja siksi ilkeä kritiikki satuttaa kovasti vielä nyt vuosikymmeniä myöhemmin. Minulla on yksi tuttava, joka on muuten maailman ihanin ihminen, mutta aukoo estoitta päätänsä toisten fyysisistä vioista päin naamaa. Olen saanut kuulla häneltä painostani, hiuksistani ja ihostani rumempia kommentteja kuin keltään vuosiin. En voi ymmärtää tuota käytöstä, koska kyseessä on oikeasti älykäs, maailmaa nähnyt ihminen, joka pitää minusta todella paljon. Toisen pään sisään ei voi nähdä, ehkä hänellä on omat syynsä sanoa tuollaista (pohjimmiltaan huono itsetunto tms).

Miksi ihmeessä hän sinulle niin ilkeästi puhuu?

Vierailija
2/9 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka täällä haukkuu toisia päivittäin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat niitä, jotka ovat mielestään vaan rehdin suorasanaisia, ja kertovat rehellisesti mielipiteensä.

Oikeasti he ovat vain tökerön huonokäytöksisiä.

Vierailija
4/9 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koulukiusattu ja siksi ilkeä kritiikki satuttaa kovasti vielä nyt vuosikymmeniä myöhemmin. Minulla on yksi tuttava, joka on muuten maailman ihanin ihminen, mutta aukoo estoitta päätänsä toisten fyysisistä vioista päin naamaa. Olen saanut kuulla häneltä painostani, hiuksistani ja ihostani rumempia kommentteja kuin keltään vuosiin. En voi ymmärtää tuota käytöstä, koska kyseessä on oikeasti älykäs, maailmaa nähnyt ihminen, joka pitää minusta todella paljon. Toisen pään sisään ei voi nähdä, ehkä hänellä on omat syynsä sanoa tuollaista (pohjimmiltaan huono itsetunto tms).

Vierailija
5/9 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on ihan dille! se ei koskaan osta mulle mitään ja jos ostaa niin ostaa jotain halpaa!!!11!

6/9 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin samaa tänään ja myötähäpeä tulee aina näistä ja olen toiselta kaveriltani kysynyt niin naamassa ei mitän ollut.

Sanojana 55-vuotias nainen jonka omat kasvot olivat niin "täydelliset"

Vierailija
7/9 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätänsä virheiden korjaamiseen tarkoitettua apua jota ei ole pyydetty otetaan hyvin huonosti vastaan. Vaikka kyseessä olisi täysin vilpitön halu auttaa. 

Minun kielivirheitä saa mielellään korjailla, etenkin suomen kielellä, koska olen heikko siinä. Mutta opin kyllä nuorena jo että suurin osa ihmisistä ottaa sen pottuiluna.

Vierailija
8/9 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia, mutta tunnen ilkeitä ihmisiä. 

Luulen, että kyse on pohjimmiltaan halusta hallita, vallanhalusta. 

Itse pyrin pitämään tiettyä etäisyyttä piikittelijöihin. 

Vierailija
9/9 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia, mutta tunnen ilkeitä ihmisiä. 

Luulen, että kyse on pohjimmiltaan halusta hallita, vallanhalusta. 

Itse pyrin pitämään tiettyä etäisyyttä piikittelijöihin. 

Mieheni äiti on tommonen välillä ja sielä pitäisi rampata jokakuukausi. Mies käy äidillään ehkä parikertaa kuussa ja he kysyvät AINA miksi minä en tullut. Asumme eri asunnoissa ja mies ei aina edes pyydä mukaan...

Onneksi on joulu ohi niin jää hetkeksi nämä kyläilyt.