Oletteko antaneet elimillenne nimiä?
Olen ristinyt rintani Madeleineksi ja Victoriaksi. Pimpulini nimi on Silvia. Mieheni kikkeliä kutsun tuttavallisesti Kalle-Kunkuksi.
Kommentit (24)
naiseuteni on kodikkaasti "Jorman pipari"
maksa on sirpa ja haima on tiina.
=))
Sirpa huutaa kun juon puolukkamehua kossun kera, ja Tiina on lopettanut insuliinin tuotannon, ihan vittuuksissaan ja minua kiusatakseen.
=))
Sirpa huutaa kun juon puolukkamehua kossun kera, ja Tiina on lopettanut insuliinin tuotannon, ihan vittuuksissaan ja minua kiusatakseen.
ei näköjään mistään pysty keskustelemaan vakavasti!! Yritin vain herättää vakavaa keskustelua!! Idiootit!
ei näköjään mistään pysty keskustelemaan vakavasti!! Yritin vain herättää vakavaa keskustelua!! Idiootit!
Vakavaa yhteiskunnallista keskustelua sisäelinten nimeämisestä.
sukunimikin löytyy näin perheelliseltä ja Pär Saukko, ei Anu, jotta mies ei erehdy vahingossa eheytymään homoksi.
Vakavaa yhteiskunnallista keskustelua sisäelinten nimeämisestä.
Tarkoitus oli puhua ulkoisista elimistä! Niiden nimet kertoo ihmisestä paljon! Siis mitkä nimet tiuleilla pimpulilla ja kikulilla!
En varsinaisesti ole. Jos minulla olisi tyttöystävä, pitäisin kuitenkin hauskana ja eroottisenakin jos meillä olisi jotain sellaista. Uskon kuitenkin että useimpien naisten huumorintaju ei riitä sellaiseen. Naisilla on jotenkin tarve esittää kypsempää ja hienompaa kuin oikeasti ovatkaan eikä naisilla ole esim.samanlaista tunnesidettä sukuelimiinsä kuin miehillä, osittain ihan ymmärrettävistä syistä.
ja Duchess of Cambridge täällä! Pikku-Vili.
Emätin ja siitin.
Sanon miehelleni: "Saisinko tänään sinun siitintä?"
On Hjalliksen kaksoisleuka 1&2. Pimpsa on Merikukka.
mun pimperon nimi siis on Luna, tai ptäs sanoa on ollut koska joku aika sitten puhuttiin miehen kaa ja hän sanoi että sukuelimien kutsuminen näillä nimillä on alkanu tuntua tyhmältä tai lapselliselta ja vie ehkä halujakin, joten hän halus lopettaa sen. sen pituinen se. voi olla että oli oikeassa. siitä tuli vähän sellasta lässytystä, et miten Lunalla menee, onko hyvällä tuulella... jne.
Meillä naisillahan on emätin aivoina.
sisäelimistä nimen on saanut kerttu joka on mahalaukku.
Minun rinnat on Marja ja Leena. Mieheni penis on George Harrison.
Mieheni laulaa kun yhdymme "MItä kuuluu Marja leena, vieläkö sun ihanteena on Keorke Harrison