Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun pitäis varmaan hakea apua, mistä?

Vierailija
01.12.2012 |

Kärsin suunnattomasti siitä että pelkään mieheni pettävän. Olen "ihan varma" että joka päivä hän tekee jotakin vaikka ei oikeasti tee.

Heräsin viime yönä hirveään ahdistukseen että nyt se on käynyt jossakin, ihan pimeetä. Olin itse eilen oman työpaikan pikkujouluissa, vastentahtosesti menin, en osannut olla ja juhlia kun ajatukset koko aika omassa miehessä. Hän tuli hakemaan minut illalla ja minä vain ajattelin että missä hän on illan viettänyt - kotonahan tuo.

Miehelle näyttelen normaalia vaikka koko aika kalvaa. Kärsin tästä todella paljon. Menee hän saunaan tai viemään roskia, pelkään että viestittelee jonkun kanssa tai jotakin.

Pelottaa että nolaan itseni hänen silmissään joku päivä oikein megakunnolla kun mulla menee yli. En sitä päivää haluaisi kohdata.

Naimisissa ollaan oltu 5 vuotta ja kaiken pitäisi olla ok. Mitä mä teen?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen terveyskeskuslääkäri tai yksityinen kelpaa. Selität asian lyhyesti, niin saat lähetteen sellaiseen paikkaan, jossa sinua osataan auttaa. Älä häpeä yhtään, luultavasti jo lyhytaikainen keskusteluapu tuo helpotusta ongelmaan. Hyvä, kun tiedostat tuon asian itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi