Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on makaronilaatikkoon varattuna 400g jauhelihaa miten paljon laitan makaroneja?ev.

Vierailija
01.12.2012 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden 400 g pussin. Makaronipussin ohjeessa taitaa olla 5 dl. Ei se niin kauhean tarkkaa ole.

Munamaitoon 7 dl maitoa ja kolme munaa.

Vierailija
2/6 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden 400 g pussin. Makaronipussin ohjeessa taitaa olla 5 dl. Ei se niin kauhean tarkkaa ole.

Tarvitaan vielä 1 sipuli ja mausteet ja siinä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhelihat paistan ja lisään sipulia, paprikaa, valkopippuria, suolaa ja ripauksen so´keria. Kattilassa jossa on keitetyt makaronit on hyvä sekoittaa muut aineet. Jauheliha, munat ja maito. Uunissa 200 astetta noin tunti.

Vierailija
4/6 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laittanut sellaisen puolen kilon makaronipussin. En ole edes huomannut, että myydään myös 400 g pusseja.

Vierailija
5/6 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/6 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan keitän pussillisen (500 g?) makaroneja lihaliemessä, en valuta. Sekoitan/ sulatan makaroniin paketin pilkottua perus-Koskenlaskijaa ja ruskistetut jauhelihat + sipulit + mausteet. Pinnalle juustoraastetta ja uuniin.