Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kurkistiko koskaan lapsena salaa joulukalenterin luukkuja etukäteen?

Vierailija
01.12.2012 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne 6-vuotiaat jotka avaavat luukut etukäteen eivätkä malta odottaa ja säästää seuraavaan päivään, ovat niitä, joilla on monenlaisia ongelmia nuorena ja aikuisena. Lähde: Av-mammatutkimus.

Vierailija
2/10 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä se oli pakattu kiinni, vedin sen koko levyn ulos ja söin kaikki suklaat kerralla, avaamatta luukkuja siis lainkaan.

loppukuun sitten avasin joka aamu tyhjän luukun....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä se oli pakattu kiinni, vedin sen koko levyn ulos ja söin kaikki suklaat kerralla, avaamatta luukkuja siis lainkaan. loppukuun sitten avasin joka aamu tyhjän luukun....

Miten sulla menee nykyään? Onko kaikki asiat hyvin? Keskittymiskyky, raha-asiat, koulutus, työpaikka, sosiaaliset suhteet?

3, AV-tutkija

Vierailija
4/10 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä se oli pakattu kiinni, vedin sen koko levyn ulos ja söin kaikki suklaat kerralla, avaamatta luukkuja siis lainkaan. loppukuun sitten avasin joka aamu tyhjän luukun....

Miten sulla menee nykyään? Onko kaikki asiat hyvin? Keskittymiskyky, raha-asiat, koulutus, työpaikka, sosiaaliset suhteet?

3, AV-tutkija

t.kalenterin tyhjentänyt

Vierailija
5/10 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt aikuisiällä en oo varmaan yhtenäkään vuonna saanu joulukalenteria kestämään aattoon asti. Aikuisuuden parhaita puolia kun saa ite päättää :D

Ja tiedoksi tutkijalle: ihan hyvin menee.

Vierailija
6/10 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt aikuisiällä en oo varmaan yhtenäkään vuonna saanu joulukalenteria kestämään aattoon asti. Aikuisuuden parhaita puolia kun saa ite päättää :D Ja tiedoksi tutkijalle: ihan hyvin menee.

Lapsena olit siis tunnollinen ja löytyi itsehillintää -> ennusti että sinulla menee aikuisenakin hyvin.

t: 3

Vierailija
7/10 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun odotus olisi mennyt pilalle ;)

Olin muutenkin joulukalenterifriikki...niitä oli ainakin 7 joka vuosi. Osa oli vanhoja kun parhaat säästin...joulun jälkeen panin luukut kiinni ja laiton liinavaatekaappiin lakanoiden alle ja seuraavana jouluna olivat taas kuin uusia :)

Omat lapseni ovat samanlaisia...jopa suklaa/ karkkikalenterit ovat saaneet olla rauhassa.

Yksi luukku kerrallaan ovat avanneet niitä ihan pienestä pitäen.

Vierailija
8/10 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi sallitua. Juu veli söi välillä omansa ja minun suklaan ko.päivältä ja välillä toisinpäin:) Elämä on rankkaa lapsuudessa aina välillä.

Vierailija
9/10 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja söi ne mun kalenterin suklaat kanssa. Omansa hän kyllä säästi oikeaan päivään.

6-vuotiaana pyysin ettei äiti ostaisi minulle joulukalenteria ollenkaan kun ei siitä tule kuin pahamieli.

Vierailija
10/10 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi söin isoveljen suklaat sen kalenterista, ja vanhemmat "syytti" veljeä, eli kukaan ei uskonut mun syöneen niitä. Ja sitten avaiin joululahjat etukäteen, ja suljin nätisti uudestaan.

Nykyään olen tosi hyvä paketoimaan lahjat nätisti ja siististi, ja olen menestynyt tutkija ja omalla alallani todella arvostettu....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi