Jos sanot/vihjailet miehellesi että sulla tekis mieli seksiä illalla, mitä miehesi sanoo?
Odottaako innoissaan vai meneekö sillä mielenkiinto? Siis jos ette voi vaikka sekstailla päivällä ja lähetät miehellesi viestin että haluttais.
Mun miehellä nimittäin lopahtaa kaikki jos nuin teen, keksii aina syyt miksei huvita (väsyttää)
Onko se vaan sitä et miehen pitää "saalistaa" ?
Kommentit (20)
Siksi parempi olla etukäteen hehkuttamatta.
"Se on _mun_ tekee mieli, ei _mulla_! Pitäishän sun se tietää, oletko ihan terve?"
Meillä on muutenkin seksiä vähintään se kaksi kertaa pvä, aamuin ja illoin ainakin
Ja ennen kuin kerkeet kysyä lapsista, niin niitä on 3. 9, 11 ja 13v
kellonaikaan ehdottaa niin vastaus on aina "väsyttää".
Näistäkin joistain vastauksista päätellen muillakin on joko pihtareita tms miehenä..
Mulla on muutenkin pihtari mies. Seksiä ehkä kerran viikossa. Nyt viimeks sanoin et vois olla makkarissa toimintaa kun alkaa pilleritauko, mies eka päivällä pisti et okei ;) mut illalla rupes vaan nukkuun! Eli ei kiinnostanu...
No, katotaas rupeeko sitä kiinnostaan ku alan itekki pihtaan :))
Tuskin malttaisi odottaa iltaan saakka vaan into pinkeenä laittaisi lapset unille jo viimeistään kuuden maissa :D
Näistäkin joistain vastauksista päätellen muillakin on joko pihtareita tms miehenä..
Mulla on muutenkin pihtari mies. Seksiä ehkä kerran viikossa. Nyt viimeks sanoin et vois olla makkarissa toimintaa kun alkaa pilleritauko, mies eka päivällä pisti et okei ;) mut illalla rupes vaan nukkuun! Eli ei kiinnostanu...
No, katotaas rupeeko sitä kiinnostaan ku alan itekki pihtaan :))
Kahden kuukauden välein taitaa olla lähempänä totuutta meillä =(
Ja ei, en ole lihonnut tms. Olen ostanut kauniita yöasuja, hieronut miehen selkää...noh,kaikkea on kokeiltu, jotta saisin miehen syttymään mutta ei =(
Aina väsyttää, ei huvita....
Pakko on pian luovuttaa. Ei itsetunto kestä näitä pakkeja. Alan hiljalleen ajatella, että minussa tosiaan on jotakin vikaa kun toinen ei syty vaikka olisin alasti edessä.
20 vuoden suhteen aikana mieheni on kieltäytynyt kerran. Jos ehdottaisin seksiä illalla, suostuisi hän varmasti.
15 vuoden aikana, vaimo sen sijaan vaatii että seksille pitää tehdä varaus jääkaapin ovessa olevaan kalenteriin, että osaa varautua asiaan.
Jos sitten jotakin sovitaan tehtyäni aloitteen, illalla saattaa väsyttää ja suostuin kohteliaasti että huomenna sitten sitäkin parempaa. Vaan ei, silloin huomenna menee sitten lukemaan sänkyyn ja nukahtaa heti ihan vahingossa.
Ei siis ole vaaraa, että tekisi aloitteen. Minulle kelpaisi kyllä aamuin illoin jos rouvaa haluttaisi.
Sanois todennäköisesti että "mäkin haluun sua".
Meillä on seksiä lähes päivittäin, yhdessä 20 vuotta ja kaksi lasta.
Ei korvaansa lotkauttaisi. Salarakas taas raahaisi makkariin jo ennen kuin saisin lauseen loppuun ;)
Illallako vasta?
Joo, naidaan vaan.
Emäntä saa, mitä pyytää.
Voi olla, ettei tänään.
Sillä mielelläkö oot?
...ei voi tietää, vaihtoehtoja on niin paljon...
jos laitan tekstiviestiä, niin vastaus on "ONNISTUU". Tästä on tullut meidän oma vitsi, jos ehdotan jotain niin aina mies sanoo samaa. Ihana uskalias ja kokeilunhaluinen mies mulla!
Meillä ei kumpikaan pihtaa. Jos toinen ehdottaa, niin toinen on valmiina. Ellei ole sitten joku ihan oikea syy, miksi ei voi, mutta sellaista on harvoin.
Miestä harvoin kiinnostaa ja on vähän kyllästyneen oloinen kun yritän ehdotella.
Kun taas herran tekee mieli niin minun pitäisi olla hetivalmis ilman mitään lämmittelyä, muuten menee mielenkiinto.
Nykyaikana tuo kännykällä viestittely toimii tällaisissa tilanteissa ainakin meillä myös esileikin harrastamisessa. Viimeksi eilen viestiteltiin miehen kanssa aika ronskisti minun aloitteesta työpäiviän aikana ja aika himokkaana tulimme molemmat iltavuorosta kotiin...
Mies vastaa innokkaasti tai kertoo, ettei nyt oikein.. Illemmalla tai huomenna sitten.