Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kk-kivut - kaikki vinkit kehiin!!!

Vierailija
30.11.2012 |

Kivut vaan pahenee, molemmissa munasarjoissa on myoomat. Olen 15 vuotta valittanut eri lääkäreille kipuja ja vihdoin gyne otti ultran. Ultrassa löytyi muhkuraa muhkuran perään.. Olen Terolut kuurilla, ensimmäinen kuuri ei ainakaan auttanut, päin vastoin menkat tuntui vaan entistä kivuliammaalta.

Ennen itkin ehkä tunnin illassa per menkat kipujani, nyt itkin kaksi iltaa kivuissani. Lämpöpullot ja burana 800 on kokeiltu. Lääkärit vaan tappelee keskenään, toinen määrää enemmän pillereitä, toinen vittuilee liiallisesta annostuksen määrästä..

Onko teillä mitään vinkkejä, menkat just joulun alla ja vieraita tulossa. Pelkäänpä etten seuraavia menkkoja pysty olemaan. Ei olisi kiva viettää joulua sairaalassa.

Saa nähdä, paras lääke on ollut alkoholi.. Siis nykypäivänä! Musta on ihan älytöntä ettei tähän ole lääkettä mikä auttaa!

Uuden vuoden jälkeen menen kontrolliin, katsotaan onko lääkkeet auttaneet vai menenkö leikkaukseen.

Mutta millä helvetillä pystyn olemaan seuraavat menkat? Onko lääkäreitä paikalla tai kotikonsteja?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutulta on poistettu munasarjat. Ja jotkuthan syö e-pillereitä pahojen menkkakipujen takia...

Vierailija
2/5 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tähän hätään tarvitset jotakin muuta apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin suihku, lämmitettävä kauratyyny vatsalle ja selälle, orgasmi.

Tuskin näistä sinulle paljon apua on. Parasetamoli tehoaa minulla paremmin kuin vahvat tulehduskipulääkkeet.

Vierailija
4/5 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sillä alko jo tuntua etten jaksa. Nyt vuosi takana ilman hirveitä kipuja.

Vierailija
5/5 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipuja se ei tietenkään poista, mutta joulu voisi sujua paremmissa tunnelmissa. Olen itse harkinnut samaa juuri hirveiden kuukautiskipujen ja pms-oireiden takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä