Miksi rumuuskäsitys on naisten ja miesten kohdalla erilainen?
Rumana naisena pidetään yleensä lihavaa ja rumana miehenä hintelää nössykkää. Nämähän on lähes kaksi ääripäätä. Mistä tämä johtuu?
Kommentit (4)
vaikuttaisko käsitykset maskuliinisuudesta ja feminiinisyydestä?
Minun omaan makuuni tosin pyöreähkökin nainen voi olla hyvin viehättävä verrattuna hiirulaismaiseen laiheliiniin, jolla ei ole lantiota ja jalat obat muodottomat tikut. En myöskään pidä lihavia miehiä puoleensavetävinä. Äärimmäisyydet suuntaan tai toiseen eivät siis innosta.
Minun omaan makuuni tosin pyöreähkökin nainen voi olla hyvin viehättävä verrattuna hiirulaismaiseen laiheliiniin, jolla ei ole lantiota ja jalat obat muodottomat tikut. En myöskään pidä lihavia miehiä puoleensavetävinä. Äärimmäisyydet suuntaan tai toiseen eivät siis innosta.
Mutta suuntaa antavasti kuitenkin voisi sanoa, että hintelä nainen VOI olla naisellinen, hintelä mies harvemmin miehekäs.
2
Niin ei laiha läski lättätakapuolinen epäliikunnallinen nörttinainenkaan taida "kauneuskriteereitä" täyttää.