Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tullut pikkujouluista yöksi kotiin! arvatkaapa fiilikset..

Vierailija
03.12.2005 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän ketutuksen! joko nyt on tullut? selvitys missä oli, keitä mukana yms. ja tarpeen vaatiessa tarkistat nämä asiat muilta

Vierailija
2/19 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan? mihin mun pitäisi kotoani lähteä lasten kanssa?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peuhattiin sängyssä koko yö.

Nyt vaan on ruvennut askarruttamaan että missä se oma mies on ollut koko yön?!

Vierailija
4/19 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja putkassa tuo oli yönsä viettänyt

Vierailija
5/19 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaiken lisäksi meillä oli sopimus että lähden aamulla YKSIN (wau!) shoppailemaan ja mies jää katraan kanssa kotiin. eipä kuulu ukosta mitään enkä varmasti aio soittaa. sitten kun muksu herää päiväunilta, lähden lasten kanssa ostoksille sähläämään. saanpahan ainakin olla marttyyrina koko ensi viikon.

ap

Vierailija
6/19 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mitä jos soittelisit miehesi kännykkään ja kun saat hänet kiinni, niin kysyisit ihan suoraan ja rauhallisesti, että missä mies on oikein ollut.

Itse tunnet miehesi parhaiten ja tiedät, saattaako hän olla tehnyt jotakin sellaista, mistä pahoittaisit mielesi ja miten tuota kannattaa mieheltä kysellä.

Meillä mies ei kerran tullut yöllä työpaikan bileistä kotiin, ja syynä oli se, että oli nukahtanut jatkoilla työkaverin (jota en tunne) sohvalle. En vaatinut verikoetta. Luotan mieheeni.

Vierailija
7/19 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppailemaan siitä!

Vierailija
8/19 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätäkö siis lapset yksin kotiin kun nuorin nukkuu vielä? toisaalta onhan sillä paljon päällä tuolla ulkona. opettele lukemaan!

ap

Vierailija
9/19 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eli mitä jos soittelisit miehesi kännykkään ja kun saat hänet kiinni, niin kysyisit ihan suoraan ja rauhallisesti, että missä mies on oikein ollut.

Itse tunnet miehesi parhaiten ja tiedät, saattaako hän olla tehnyt jotakin sellaista, mistä pahoittaisit mielesi ja miten tuota kannattaa mieheltä kysellä.

Meillä mies ei kerran tullut yöllä työpaikan bileistä kotiin, ja syynä oli se, että oli nukahtanut jatkoilla työkaverin (jota en tunne) sohvalle. En vaatinut verikoetta. Luotan mieheeni.

Vierailija
10/19 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin alkaisin selvittää asiaa, enkä istuisi ja kirjottelis av:lle..

Huh, mitä järjen jättiläisiä!

Vierailija
11/19 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhä odotan että lapsi herää niin päästään lähtemään. ei mua kiinnosta sille soittaa, selittäkööt ite. tiedän että on ihan paskat housuissa missä sitten onkaan.

ap

Vierailija
12/19 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua ei kiinnosta edes soittaa sille!

Entä jos sille on sattunu jotai?? Makaa teholla henkihievereissä (vaikka tähän en usko!) eikä sua kiinnosta pätkääkään..

Vierailija
13/19 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se hänen vika oo.Ja tuohon voi olla joku ihan viaton selitys.ei kaikki miehet oo pettäjiä,vaikka selvästikin osa palstalaisista on pettämisen kohteeksi joutunut!!!!

Ap:lle jaksamista,toivottavasti asia selviää parhain päin!

Vierailija
14/19 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavarat oven ulkopuolelle vaan ja good bye!

Vierailija
15/19 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks täällä pitää aina noita provoja epäillä, se on tosi ärsyttävää! Kai täällä nyt saa vähän henkilökohtasemmistaki asioista puhuu ku et mitä ostaa kelleki lahjaks tai mitä askartelis.

Oon pahoillani ap sen puolesta. En mäkään oo koskaan äijän perään soitellu, madelkoon ite ja ottakoon ite yhteyttä.

Voimia, ja toivottavasti tohon on järkevä selitys!

Vierailija
16/19 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kuukausi sitten sama tilanne... Eikä todellakaan ole aiemmin ollut tapana. Pelkäsin ihan kuollakseni, että miehelle on sattunut jotain... Vaikka olisivat kai nuo sairaalasta / poliisista soittaneet, mutta silti... Enhän minä sitä yöllä huolissani valvoessani tiennyt jos se on hukkunut tai makaa jossain ojan pohjalla, josta sitä ei kukaan näe!

Toisaalta mies oli lähtiessään mulle suuttunut, joten arvasin että varmaan on jäänyt jonnekin kaverille yöksi. Yritin soitella sekä miehen kännykkään että kaikki miehen kaverit läpi yöllä, ja kukaan ei vastannut mun puheluihin ;) (Tiesin keiden kanssa oli menossa...) Eli tiesin että mies oli valittanut niille meidän riitoja, ja kukaan ei halunnut vastata mulle.

En uskonut että mies olisi pettänyt, vaan luotan että oli kaverinsa sohvalla, kuten sanoikin. Voin ehkä olla lapsellinen ja tyhmäkin, mutta päätin olla stressaamatta asiasta. Aamulla mies oli pahoillaan kotiin tullessaan, ja sovittiin että jos kerrankin vielä näin käy, niin se on heti ero, ilman selittämismahdollisuutta. Mies onneksi tietää, että pidän minkä uhkaan ;)

Vierailija
17/19 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

testaavat äitinsä pinnaa. Jos miehesi on ruvennut ajattelemaan sinua (vain) äitinä, ovat asiat huonosti.

Vierailija
18/19 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

;;;;(

Vierailija
19/19 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujoulut voidaan kahden vuoden jälkeen lopettaa kokonaan turhina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi