G: Tuote, jonka olemassaoloa ihmettelet?
Ja sitten ne jotka kyseistä tuotetta käyttää voi ilmoittautua myös!
Just eilen ihmettelin kaupassa, kun monet hyvät karkit on lopetettu, mutta niitä helvetin LAKRISAL-pötköjä on aina vaan... hirveitä jauhoklimppejä.
Joskus oli kokkelipiimää myynnissä, ja sitä kanssa mietin, että kuka helvetti ostaa kokkelipiimää ja miksi?
-ap
Kommentit (50)
meillä on sekä keittiössä että vessassa. ihan vaan sen takia, että jos oikeesti on paskaset kädet niin ei tarvi levittää lihapullataikinaa, kuraa, rasvaaa, puollataikinaa yms. mihinkään.
kapselikahvinkeitin tuli ostettua ja on ihan turha.
Turhia tavaroita on mun mielstä just kaikki popparikoneet yms.
kaikella ystävällisyydellä, ymmärrä täällä aiemmin jo mainittuja riisinkeitintä enkä flush&go wc-paperia. Teen itse paljon esim. sushia, enkä ole koskaan oikeaoppisen koostumuksen saamiseen riisinkeitintä tarvinnut. Eikä se riisin höyryttäminen liedellä ole edes vaikeaa :)
Ja miksi kummassa vessapaperin hylsy pitäisi välttämättä saada huuhdeltua sinne pönttöön? Varsinkin kun näistä flush&go -hylsyistä on julkisuudessakin asti varoiteltu, että viemäriin ne eivät kuulu koska lisäävät siellä kiinteän massan määrää.
Meillä on kaksi banaaniloteloa ja molemmat kaytossa säännöllisesti. Lapsille täytyy laittaa eväät kouluun ja banaanikotelo on ehdoton kapistus ellei halua repussa muussaantunutta banaania.
Hauskaa miten joidenkin turhakkeet on toisille hyödykkeitä:)
ei sitä kukaan edes osta
T: kaupan täti
ihmetteli että miten joku voi tulla toimeen ILMAN ripsentaivutinta. No MINÄ ainaki :) Myöskin meikit on ihan turhia mulla, en käytä niitäkään - siis MITÄÄN! :) Terveisin 28-vuotias nainen. :)
Omassani ei ainakaan ole mitään valkaistavaa. Ihan saman värinen se on kuin loput ihostani. Ja vaikkei olisikaan en ymmärrä miksi sitä pitäisi valkaista. Onko kellään kokemuksia?
Omassani ei ainakaan ole mitään valkaistavaa. Ihan saman värinen se on kuin loput ihostani. Ja vaikkei olisikaan en ymmärrä miksi sitä pitäisi valkaista. Onko kellään kokemuksia?
mutta so what? Harvemmin levittelen alapäätäni julkisesti.
mutta en kyllä sitä käytäkään. Omat ripset on jo niin kaarevat luonnostaan, että typerältä näyttäisi jos näitä taivuttaisi enää lisää :)
Se automaattisaippuapumppu on kyllä aika järjetön. Samoin kaikki munankeittimet yms. mitä täällä onkin jo mainittu. Ja tosiaan stringeihin tarkoitetut pikkuhousunsuojat, wtf oikeesti?!
Voiko joku muka oikeasti väittää sitä näytön koskettelua käytännöllisemmäksi kuin näppäimien painelua? Olen aivan ihmeissäni kosketusnäyttöpuhelimien suosiosta.
Siis pikkuhousunsuojia ei ole tarkoitettu kuukautisvereltä suojautumiseen, siteet on sitä varten. Ja siteitä ei tehdä stringeille. Pikkuhousunsuojat on semmoisille naisille kuin minä, joiden valkovuoto on jatkuvaa ja sen verran runsasta etten hygienia syistä voi pitää pikkuhousuja tai stringejä ilman niitä. :P
Lakrisal on niiin hyvää, olin joskus niin koukussa että joka päivä piti saada, onneks en enää. Mutta huomenna kyllä ostan ku tuli puheeks
-muffinssiteline
-kynsienlaittolaitteet
easypasta tms., käsittääkseni on tarkoitettu pastankeittoon mikrossa.
Ruikkaa kädelle saippuan kun vie käden lähelle, ettei tartte painaa pumppupullon kahvasta. Outo tuote kertakaikkiaan.
Lehtipuhallin. Pitää helvetinmoista ääntä, pukkaa pakokaasuja pihalle, on kallis, ja ei hoida hommaa lainkaan fiksusti. Märkiä lehtiä ei puhalla, kuivat lentää hujan, ja lopulta kaikki täytyy kuitenkin harvalla viimeistellä.
ihmettelen ripsientaivutinta.
Sehän on ihanmainio kapistus niille, joiden ripset muuten on aika suorat tönköt, kuten mulla.
ja muut jollekin tietylle tuotteelle kehitetyt keittimet ja erikoiskattilat!Pastakattila,perunakattila,riisikattila,munankeitin,lättypanny,wokkipannu,paistinpannu......
jos kaikilla olisi jokaiseen eri tarkoitukseen oma pannu,kattila tai keitin, niin mihin ihmeeseen ne mahtuisi?
sitä flush and go vessapaperia olen alkanut ostaa säännöllisesti. En koskaan muista mitä merkkiä se on, mutta katson pakkauksesta onko se flush and go teksti paketissa. Tiedän silloin, että on sitä oikeaa merkkiä, jossa paperi sopivan pehmeää. Ja kaupan päälle tosiaan tulee se pyttyyn heitettävä hylsy.