Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Tuote, jonka olemassaoloa ihmettelet?

Vierailija
30.11.2012 |

Ja sitten ne jotka kyseistä tuotetta käyttää voi ilmoittautua myös!

Just eilen ihmettelin kaupassa, kun monet hyvät karkit on lopetettu, mutta niitä helvetin LAKRISAL-pötköjä on aina vaan... hirveitä jauhoklimppejä.

Joskus oli kokkelipiimää myynnissä, ja sitä kanssa mietin, että kuka helvetti ostaa kokkelipiimää ja miksi?

-ap

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, kahvijugurtti on ihan parasta jugurttia.Mun viikonloppuherkku, jota en ole kyllä hetkeen ostanut. Pitääkin ostaa! Mä en kans ymmärrä sitä automaattisaippuahässäkkää. Kuka sellaista kotikäytössä tarvitsee?!? Popparikone on ihmetys myös...ja sitten nämä robotti-imurit ja ruohonleikkurit?! Onko ne oikeasti hyviä? Ja tosiaan ne tablettikahvinkoneet! Niissä panoksissa on ihan älyttömästi kaloreitakin verrattuna normikahviin! Ja sitten tietty ne huuhdottavat vessapaperihylsyt! Mutta se keskustelu käytiinkin täällä jo aikanaan :-) Onhan noita...

sitä flush and go vessapaperia olen alkanut ostaa säännöllisesti. En koskaan muista mitä merkkiä se on, mutta katson pakkauksesta onko se flush and go teksti paketissa. Tiedän silloin, että on sitä oikeaa merkkiä, jossa paperi sopivan pehmeää. Ja kaupan päälle tosiaan tulee se pyttyyn heitettävä hylsy.

Vierailija
22/50 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on sekä keittiössä että vessassa. ihan vaan sen takia, että jos oikeesti on paskaset kädet niin ei tarvi levittää lihapullataikinaa, kuraa, rasvaaa, puollataikinaa yms. mihinkään.

kapselikahvinkeitin tuli ostettua ja on ihan turha.

Turhia tavaroita on mun mielstä just kaikki popparikoneet yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikella ystävällisyydellä, ymmärrä täällä aiemmin jo mainittuja riisinkeitintä enkä flush&go wc-paperia. Teen itse paljon esim. sushia, enkä ole koskaan oikeaoppisen koostumuksen saamiseen riisinkeitintä tarvinnut. Eikä se riisin höyryttäminen liedellä ole edes vaikeaa :)

Ja miksi kummassa vessapaperin hylsy pitäisi välttämättä saada huuhdeltua sinne pönttöön? Varsinkin kun näistä flush&go -hylsyistä on julkisuudessakin asti varoiteltu, että viemäriin ne eivät kuulu koska lisäävät siellä kiinteän massan määrää.

Vierailija
24/50 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi banaaniloteloa ja molemmat kaytossa säännöllisesti. Lapsille täytyy laittaa eväät kouluun ja banaanikotelo on ehdoton kapistus ellei halua repussa muussaantunutta banaania.

Hauskaa miten joidenkin turhakkeet on toisille hyödykkeitä:)

Vierailija
25/50 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä kukaan edes osta

T: kaupan täti

Vierailija
26/50 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetteli että miten joku voi tulla toimeen ILMAN ripsentaivutinta. No MINÄ ainaki :) Myöskin meikit on ihan turhia mulla, en käytä niitäkään - siis MITÄÄN! :) Terveisin 28-vuotias nainen. :)

Vierailija
27/50 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassani ei ainakaan ole mitään valkaistavaa. Ihan saman värinen se on kuin loput ihostani. Ja vaikkei olisikaan en ymmärrä miksi sitä pitäisi valkaista. Onko kellään kokemuksia?

Vierailija
28/50 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassani ei ainakaan ole mitään valkaistavaa. Ihan saman värinen se on kuin loput ihostani. Ja vaikkei olisikaan en ymmärrä miksi sitä pitäisi valkaista. Onko kellään kokemuksia?

mutta so what? Harvemmin levittelen alapäätäni julkisesti.

Vierailija
29/50 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kyllä sitä käytäkään. Omat ripset on jo niin kaarevat luonnostaan, että typerältä näyttäisi jos näitä taivuttaisi enää lisää :)

Se automaattisaippuapumppu on kyllä aika järjetön. Samoin kaikki munankeittimet yms. mitä täällä onkin jo mainittu. Ja tosiaan stringeihin tarkoitetut pikkuhousunsuojat, wtf oikeesti?!

Vierailija
30/50 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku muka oikeasti väittää sitä näytön koskettelua käytännöllisemmäksi kuin näppäimien painelua? Olen aivan ihmeissäni kosketusnäyttöpuhelimien suosiosta.

Vierailija
31/50 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pikkuhousunsuojia ei ole tarkoitettu kuukautisvereltä suojautumiseen, siteet on sitä varten. Ja siteitä ei tehdä stringeille. Pikkuhousunsuojat on semmoisille naisille kuin minä, joiden valkovuoto on jatkuvaa ja sen verran runsasta etten hygienia syistä voi pitää pikkuhousuja tai stringejä ilman niitä. :P

Vierailija
32/50 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakrisal on niiin hyvää, olin joskus niin koukussa että joka päivä piti saada, onneks en enää. Mutta huomenna kyllä ostan ku tuli puheeks

Vierailija
33/50 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-muffinssiteline

-kynsienlaittolaitteet

Vierailija
34/50 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen ripsientaivutinta.

Vierailija
35/50 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

easypasta tms., käsittääkseni on tarkoitettu pastankeittoon mikrossa.

Vierailija
36/50 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruikkaa kädelle saippuan kun vie käden lähelle, ettei tartte painaa pumppupullon kahvasta. Outo tuote kertakaikkiaan.

Vierailija
37/50 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtipuhallin. Pitää helvetinmoista ääntä, pukkaa pakokaasuja pihalle, on kallis, ja ei hoida hommaa lainkaan fiksusti. Märkiä lehtiä ei puhalla, kuivat lentää hujan, ja lopulta kaikki täytyy kuitenkin harvalla viimeistellä.

Vierailija
38/50 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen keksimä, oletan.

Vierailija
39/50 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen ripsientaivutinta.

Sehän on ihanmainio kapistus niille, joiden ripset muuten on aika suorat tönköt, kuten mulla.

Vierailija
40/50 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muut jollekin tietylle tuotteelle kehitetyt keittimet ja erikoiskattilat!Pastakattila,perunakattila,riisikattila,munankeitin,lättypanny,wokkipannu,paistinpannu......

jos kaikilla olisi jokaiseen eri tarkoitukseen oma pannu,kattila tai keitin, niin mihin ihmeeseen ne mahtuisi?