Levis 501 mistä halvimmalla?
Kommentit (13)
Missä olisi paras valikoima malleja?
Käyttääkö joku vielä niitä?
Sinuna mä menisin jonkun kauppakeskuksen farkkuliikkeeseen ja kertoisin mitä haluan ja odottaisin pukkarissa, kun myyjä roudaa mulle farkkuja ja valikoisin kaikista parhaimman näköiset ja hyvän tuntuiset.
Nykyään muuten farkuista lähtee väriä, joten jos sulla on valkoinen käsilaukku, niin älä pilaa sitä uusien farkkujesi kanssa.
Hei, ne oli muodissa 80-luvun lopussa. Eivät enää! Päivitä tyylisi!
Levi's 501 on edelleen kova sana. Älä usko mammoja yllä ;)
Levis 501-farkut tuli kylläkin jo 1890-luvulla markkinoille, että eiköhän niitä sillon 80-luvullakin pidetty ihan muista kun muoti syistä, mikäli asioihin oli yhtään perehtynyt. Jos levyhyllystä löytyy useempi kantrilevy ja pihalla komeilee lava-auto, niin hyvin mahdollisesti myös jaloissa on legendaariset periamerikkalaiset työhousut eli Levis 501:set. Eli kyse on enemmänkin kulttuurista, tyylistä ja elämänarvoista, kuin mistään muodista.
Taitavat olla ainoat farkut nykyään missä ei ole stretchiä.
Olkaa varovaisia Jeansamerica kaupan kanssa, 05 /2016 tehtyjä tilauksia ei ole toimitettu max toimitusajan reilusti ylityttyä. Kyseinen yritys ei ole myöskään toistaiseksi vastannut yhteenkään (useita yrityksiä) sähköpostiini, koskien ko. tilaustani. Rahat ovat tietenkin maksuehtojen mukaisesti kelvanneet. Olen tietenkin erittäin pettynyt Jeansamerica kauppaan, aiemmin käyttämääni kauppaa EN voi enää suositella ja pyydän olemaan varovainen, erittäin huonon asiakaskokemuksen takia !!
Herttoniemen tehtaanmyymälästä. Siellä on sekundaa, joka ei näy päälle.
JeansAmerica.fi ??