Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laiskat akat

Vierailija
30.11.2012 |

En ole kertonut tästä kenellekään, mutta purkaudunpa sitten täällä. Minua on alkanut oman arkisen aherruksen lomassa oikeasti pistämään vihaksi miestensä kustannuksella elävät elättinaiset, joilla ei ole yritystäkään työmarkkinoille. On tekosairautta esim. astmaa ja migreeniä joiden avulla sitten miestä manipuloidaan. Olen joskus kysynyt, että eikös sitä työkyvyttömät ole sairaseläkkeellä eikä kortistossa? Saamatta vastausta. Tuet pois näiltä akoilta! Yököttää!Te loiset!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä elän tällä hetkellä miehen tuloilla. Olen kyllä työnhaussa, mutta työkkäri ei suosittele työn hakemista, koska jään kohta äitiyslomalle. Ja minulla on migreeni, en voi työskennellä tietyissä paikoissa, minulla on tästä lääkärin todistus.

Tiedän kyllä tapauksen, jossa mies elättää, sekä sosiaalihuolto. Naisella ei ole aikomustakaan mennä töihin vaan yrittää tehtailla lisää lapsia, ettei tarvitsi mennä töihin. Kela- sekä sossupummi ja sitten rehelliset ihmiset eivät saa mitään tukia vaikka tienaa kuinka liian vähän. Pistää vituttamaan tämmöiset ihmiset!

Vierailija
2/3 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:Kotiäiti, joka elää perinnöllään (ja tämäkös eräitä harmittaa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vinkiksi vaan.

Miten jotain voi ärsyttää, jos joku elää miehen rahoilla? Miten edes tiedät?

T. Yksi joka ei katkeranaja kateellisena pohdi toisten asioita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan