Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trikoolakanoita muualta kuin marimekosta?

Vierailija
29.11.2012 |

Tietääkö kukaan valmistaako mikään muu yritys trikoisia pussilakanasettejä kuin marimekko? siellä vaan vähän liian kalliita ne minun makuuni.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/13 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nansolta löysin Prismasta kahta eri kuosia kahdessa eri värissä. Liekö olleet jotkin kamppistuotteet, vyötteessä luki ainakin se "Kiitos Pirkanmaa" tms tarrassa. Ihanat ovat, kannattaa satsata (hinta kuitennii maks puolet marimekkoon verrattuna) jos eteen tulee. Noita en ole muualla nähnytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.ratiashop.com myy trikoolakanoita hintaan 69,-. Väreinä punavalkoinen ja mustahiekka. Ratian trikoo on ollut laadukasta.

Vierailija
4/13 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen tarjonta on nykyään, tietääkö kukaan?

Vierailija
5/13 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ootko kokeillu googlettaa? Näyttäis löytyvän ainakin Ratia, Kodin1, Stocka, Lidl, Nanso.

Vierailija
6/13 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ostanut Stockalta. Joku niiden oma merkki, olikohan Casa Stockmann. Hyvänä on pysyneet ja tykkään kovasti.

Vierailija
7/13 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan taas olla eriävä mielipiteeltäni koska musta ne ei ollut todellakaan hintansa väärti. Kaupassa tuntuivat ihanilta muttei erityisen erilaisilta sängyssä. Pikemminkin ikäviä koska menevät helposti solmuun.. Siis ryttyyn... Pussilakana ja peitto eivät ikäänku pysy yhdessä.

Olen nukkunut laadukkaissa pellavalakanoissa ja ne oli ihanat! Ihanat myös ne Elloksen kampanja pussilakanat mitä sai tässä syksyllä.. Voi olla että vieläkin saa. Toinen setti tais olla euron ja toinen alle kympin ku oli kampanjaetuna... Ihanaa flanellia. En tiijä kuinka kauan hyvinä pysyy mutta nyt ainaki taivaalliset... Pehmeät, lämpimät ja pysyvät siellä missä pitääkin.

Vierailija
8/13 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nansolla on. Taitavat olla jopa Suomessa valmistettuja, ainakin toistaiseksi.

Vierailija
9/13 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös noita Finlaysonin homolakanoita saa puoli-ilmaiseksi, kun eivät menneetkään odotetusti kaupaksi. Venäjällekään ei myyty yhtään muuta kuin postimyynnin kautta. Ja Putinin tulli takavarikoi nekin kaikki.

Vierailija
10/13 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis noi Marimekon on ihanat ja halpis on halpista. Meillä nykyään aina tasaraidat pussilakanoina ja löytyy vaaleanpunaiset ja harmaat. Aion joskus vielä hankkia kahdet pussilakanat.

Meillä ei nykyään käytetä muita kuin Marimekon pussilakanoita. Ihania herkälle iholle.

Sanoisin että laadusta kannattaa maksaa.

Kaveri olisi halunnut ostaa multa vanhoja tekstiilejä kun ostan laatua. Siinäpä se juttu onkin, kun niitä ei tarvitse koskaan myydä, kun on laatua. Halpiksista haluaa vaan eroon ja sama raha menee kuitenkin.

Vierailija
11/13 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finlaysonilla on sellaisia saatavilla. Mutta millainen trikoo lakana & pussilakana?

Onko lämmin? Sileä pinta ja joustava?

Vierailija
12/13 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin trikoolakanan (pussi- + tyynyliina) ostin, kokemuksia kellään? Vasta pesukoneessa.

Vierailija
13/13 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kirpparilta laadukkaat puuvillaiset pussilakanat kahdelle sekä niihin kuuluvat tyynyliinat, kuvio vain oli kauhea. Värjäsin tummanharmaaksi. Hintaa lakanoille ja pesukone-värille alle 15 e.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän