Anna mun inspiroitua teidän kahden sukupolven (asumis)ratkaisuista!
Miten valmistelitte ratkaisua? Mitkä olivat ratkaisun avaimet? Miten on toiminut - plussat ja miinukset?
Kommentit (3)
No ensin minä ja mies rakastuttiin ja hankittiin talo, jossa asua yhdessä. Jo siinä vaiheessa ajateltiin, että tämä nuorempi sukupolvi voisi meille muuttaa joku päivä. Poika tulikin jo alle vuoden kuluttua muutosta, meillä on sille oma huone, sänky, leluja ja kaikkea.. Ihan hyvin on sujunut yhteiselämä, vaikka toistaseks me on miehen kanssa jouduttu maksamaan kaikki kulut ja poika 7kk ei ole kovin omatoiminen, pitää auttaa syömisessä, pukemisessa, jne. Mutta voin suositella tämmöistä asumista, kunhan sekä vanhemmille että lapsille löytyy vähän omaa tilaa! Toimii meillä hyvin, kun on siihen asennoiduttu!
me asutaan mun isän kanssa samassa isossa oktalossa.
ensin piti asua vain muutama kuukausi, kun muutettiin takaisin kotiseudulle.
mutta 2v tässä nyt on takana, ja ihan kivasti on sujunut
asuimme 2-v anopin yläkerrassa ja siinä oli 2-v liikaa.
Ei mitään omaa rauhaa. Anoppi puuttui joka asiaan ja tonki kaapit ja laatikot poissaollessamme.
Määräili meidän kyläreissut, koska halusi meidän olevan paikalla omien ystäviensä seurassa.
Hiippaili ja kuunteli touhujamme yms.
en ikinä ryhtyisi siihen.
Ainoa plussa oli, että hoiti esikoistamme aika usein ja mielellään ja ihan hyvin, vaikka otti kyllä vähän äidin aseman.
Lapsi tietysti oli tyytyväinen mummon lellimisestä.