Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kaipaan järjenääntä..

Vierailija
29.11.2012 |

Koitan kertoa lyhyesti pitkän ja monimutkaisen stoorin.

Erosin kesällä mielisairaasta exästä.

Hyvin nopeasti tapasin työkuvioiden kautta - ei kuitenkaan työkaveri kanssani- uuden, kiinnostavan miehen joka tekikin aloitteen ja tapailimme muutamia kertoja. Meillä oli kivaa ja seksuaalinen kipinä oli ihan valtava välillämme.

Exäni torpedoi suhteen niin että tämä uusi mies pelästyi ja lopetti tylysti suhteen kanssani.

Kuitenkin ilmeisesti tämä jäi vaivaamaan häntä, sillä pari kuukautta sen jälkeen kun olimme laittaneet orastavan suhteen jäihin, mies laittoi tekstaria kuinka oli kovasti pahoillaan että oli minulle tyly lopettaessaan juttuamme ja "voitais juoda kupponen kuumaa ja höpötellä joskus". Tekstasimme harvakseltaan, enkä minä reagoinut näihin varovaisiin "nähdäänkö" viesteihin, sillä olin oikeasti tosi loukkaantunut miehen tavasta laittaa homma jäihin.

No, kuukausi sitten mies sai itsestään irti soittaa minulle ja pyytää uudelleen anteeksi käytöstään. Sanoi että hänellä oli myös "kaikkea kiirettä ja sekavaa elämäntilannetta siinä" jne.

Päässäni on vaan joku perustavaalaatua oleva vika. Olen sietämättömän ihastunut tähän mieheen, mutta olin etäinen ja tyly -toki asiallinen - koko tuon puhelun ajan. Mies ehdotti tapaamista taas varovaisesti, mutta minä tyrmäsin sen aika tylysti. Odotin miehen puhelua kuin kuuta nousevaa, mutta kun se lopulta soitti, käyttäydyin ihan typerästi.

Lopetin puhelun silleen myös kohtuu tylysti tyyliin "no mut hei katellaan moikka2. Kuitenkin heti alkoi kaduttaa ja laitoin miehelle tekstarin, jossa kerroin että olin ihan todella ihastunut tähän mieheen ja minulla oli hauskaa hänen kanssaan ja harmittaa kovin että kaikki päättyi. Mutta että uskon että asiat tapahtuu aina syystä, ja että hymyilläänhän kun tavataan. Loppuun laitoin etten todellakaan ajattele hänestä yhtään mitään pahaa.

Mies ei koskaan vastannut eikä hänestä ole sen koommin kuulunut, tänään työkuvioissa taas törmätty. Hän on ollut ystävällinen ja asiallinen.

Mua harmittaa että onko tämä peli nyt täysin menetetty? Toisaalta järki sanoo että move on, kroppa ja sydän että tarraa kiinni.

..Help me! (Vaikka kuvitella saattaisi, emme ole ihan teinejä enää vaan päälle kolmekymppisiä..)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missään vaiheessa ole kertonut haluavasi sinua takaisin???

Vain korjailla tylyä käytöstään...?

Anna olla, korkeintaan olis vailla jotain satunnaishellyyttä...

Vierailija
2/6 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä veikkailen itsekin.

Ja ei siis koskaan sanonut haluavansa mua takaisin, tosin emmehän me edes tavanneet kuin muutaman kerran.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kerro suoraan miehelle tunteistasi? Oletko kenties liian ylpeä vai missä mättää?

Kyllä jos teidät toisillenne on tarkoitettu, niin yhteen menette ilman kauheaa säätöä. Ihan oikeasti, ei parisuhde ja seurustelu ole aina kamalaa säätöä ja ongelmaa.

Vierailija
4/6 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et tahdo mitään, kiitos vaan ja muistellaan hyvällä. Tietenkin sellaisen viestin saatuaan fiksu mies käyttäytyy korrektisti eikä enää yritä ehdotella mitään. Kummallista silti, ettei vastannut mitään siihen viestiisi, esim. ok ja hyvää jatkoa tms.

Jos oikesti tahdot jotain, on aika oppia puhua suoraan, ja silloin pitää myös varautua suoraan vastaukseen. Jos et ole varman, niin unohda koko juttu, jos teidät on tarkoitettu toisillenne niin tapaatte taas joskus ja huomaatte kumpikin, että nyt on oikea aika aloittaa jotain. Tällä hetkellä ei ehkä ole oikea aika, siitä ei tulisi vielä mitään, teidän pitää ehkä kummankin (?) ensin löytää itsenne ja se, mitä tahdotte elämältä, ennen kuin pystytte kunnolliseen suhteeseen.

Vierailija
5/6 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et tahdo mitään, kiitos vaan ja muistellaan hyvällä. Tietenkin sellaisen viestin saatuaan fiksu mies käyttäytyy korrektisti eikä enää yritä ehdotella mitään. Kummallista silti, ettei vastannut mitään siihen viestiisi, esim. ok ja hyvää jatkoa tms.

Jos oikesti tahdot jotain, on aika oppia puhua suoraan, ja silloin pitää myös varautua suoraan vastaukseen. Jos et ole varman, niin unohda koko juttu, jos teidät on tarkoitettu toisillenne niin tapaatte taas joskus ja huomaatte kumpikin, että nyt on oikea aika aloittaa jotain. Tällä hetkellä ei ehkä ole oikea aika, siitä ei tulisi vielä mitään, teidän pitää ehkä kummankin (?) ensin löytää itsenne ja se, mitä tahdotte elämältä, ennen kuin pystytte kunnolliseen suhteeseen.

Naulan kantaan.

Erostasi on ap kohtalaisen vähän aikaa vielä joten kokoilepa itseäsi rauhassa. Jos tämä ukko ei ole se oikea, sitten se on joku muu.

Vierailija
6/6 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillun perään ukko on. Anna sille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi