Mä en jaksa paketoida kaikkia muksujen joululahjoja! plääh.
ja kun se homma pitäisi vielä tehdä salaa ja piilottaa paperit ja teipit ja narut aina pakkaamisen jälkeen. Voi tätä elämän raskautta!
Kommentit (10)
Mitä enemmän niitä lahjoja tuli, sitä kamalampaa se oli. Sitten aloin ostamaan sellaisista paikoista mistä sai paketoinnin kaupan päälle. Jossain vaiheessa mekin paketoitiin kaikki yhtenä iltana/yönä, mutta nykyään mä paketoin niitä yksin. Usampi paketti kerralla ja taas kaikki kamat piiloon. Onhan se rasittavaa, mutta lasten ilo paketeista korvaa sen loppujen lopuksi.
ei tarvii kun naru laittaa. Erikokoisia, teen niitä aina muutaman lisää, niin on tarpeeksi erilaisia.
Lisäksi käytän lahjakasseja joita olen saanut muilta. Nekin menee yleensä useamman vuoden.
Mummeilta ja kummeilta saa niitä paperiin paketoituja, niin on sitten sitä paperin repimistäkin.
oon ommellut jouluisia lahjapusseja, ja käytän siis samoja joka vuosi. lahja sisään ja pussin suu solmuun, aikaa kuluu noin 5 sekuntia per paketti, eikä tartte piilotella joulupaperirullia. osassa on pakettikorttikin valmiina jäljellä edellisestä vuodesta...
kun ostaa kankaat joulun jälkeen alesta niin ehtii hyvin tekeen ens pussukat halvalla jouluksi ja vuosien saatossa säästää pitkän pennin papereiden hinnassa sekä tietty luontoa. eikä tartte kiroilla omituisten muotoisten pakettien kanssa.
Olisko ratkaisuna ostaa vähän vähemmän lahjoja, jos niitä ei jaksa paketoida?
Tiedättehän, Joulussa on kyse muustakin kuin lahjoista.
keskellä yötä, kuunnellaan joululauluja, poltellaan kynttilöitä ja juodaan glögiä. Paljon hauskempaa, kun tekee asiat oikein.
Sitä varten pidetään miehen kanssa joululahjavalvojaisia keskellä yötä, kuunnellaan joululauluja, poltellaan kynttilöitä ja juodaan glögiä. Paljon hauskempaa, kun tekee asiat oikein.
lahjoja. Yhtään pakettia ei vielä ole. puuuh.
taas tykkään älyttömästi lahjojen paketoinnsta...enemmän jopa kuin niiden avaamisesta.