Tiedätkö ketään joka ois puskenut kaksi vauvaa samana vuonna :)
Kommentit (28)
pihapiirissä oli sisarukset, jotka olivat syntyneet samana vuonna, poika tammikuussa ja tyttö joulukuussa. Heidät laitettiin kouluun peräkkäisinä vuosina siten, että tyttö meni vuoden myöhässä.
Kun olin päiväkodissa duunissa, siellä oli veljekset vajaan 9kk ikäerolla. Ja eivät siis kaksoset, nuorempi oli keskonen. Äiti itse vitsaili, että taisi olla uudelleen raskaana, jo kättäriltä lähtiessään. Mua ei jotenkin naurattanut yhtään. Tosikko siis olen.
Minä haluaisin lapset noin, että toinen syntyisi tammikuussa ja toinen saman vuoden sisällä, olisivat sitten vähän kuin kaksoset :)
Yläasteella samalla luokalla oli veljekset joista toinen oli syntynyt tammikuussa ja toinen joulukuussa. Perheessä ei sitten ollut muita lapsia.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:11"]
Yläasteella samalla luokalla oli veljekset joista toinen oli syntynyt tammikuussa ja toinen joulukuussa. Perheessä ei sitten ollut muita lapsia.
[/quote]
Isoäitini sai lapsensa myös lapsensa näin :)
[quote author="Vierailija" time="29.11.2012 klo 09:15"]Eli ehkäisy unohtunut välillä.
[/quote] Äitini v -51. En kyllä koe, että olisi puskenut maailmaan. Ihan synnytti ne ja toinen syntyi keskosena ja hyvä kun selvisi hengissä. Ehkäisyä ei silloin niin ollut aina tarjolla ja isälle oli pakko antaa, koska olisi muuten hakannut äidin
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:18"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2012 klo 09:15"]Eli ehkäisy unohtunut välillä. [/quote] Äitini v -51. En kyllä koe, että olisi puskenut maailmaan. Ihan synnytti ne ja toinen syntyi keskosena ja hyvä kun selvisi hengissä. Ehkäisyä ei silloin niin ollut aina tarjolla ja isälle oli pakko antaa, koska olisi muuten hakannut äidin
[/quote]
Näinpä juuri. Ei kateeksi käy näitä naisia, onneksi nykyisin on toisin.
Sain esikoiseni helmikuussa. Lääkäri totesi tuolloin että operoidun kohtuni erittäin huonon kunnon takia lastensaanti ei enää mahdollista joten uusi raskaus tuli positiivisena yllätyksenä ja odotamme ilolla kuopuksen syntymää jonka laskettu aika joulukuussa :)
Esikoinen syntyi tammikuun alussa ja toka saman vuoden joulukuussa. Ei käytetty ehkäsyä, koska haluttiin toinen heti perään. Ei kyllä arvattu, että noin nopeasti tärppäisi uudestaan.
Tammikuussa syntynyt aloitti vuotta aikaisemmin koulun eli eivät ole samalla luokalla. Ovat yhtä pitkiä eli monesti luullaan kaksosiksi.