Missä tavallisessa paikassa ET OLE pannut
Kommentit (15)
parvekkeella, saunan terassilla, poreammeessa, uima-altaassa, lentokoneessa, työpaikalla.
Tampereella
Nyt kun mietin niin mä oon tainnut panna vain Tampereella :D
En ole pannut suihkussa, suuhoitoa tosin kyllä.
Autossakaan en ole, enkä saunassa.
Baarin vessassa ja saunassa kyllä, tukalaa.
lastenhuoneessa, junassa, metrossa, leirintäalueella.
lasten huoneissa,veskissä,suihkussa, meressä/järvessä,kylpylässä,pikkujouluissa/muissa firman juhlissa,moottoripyörän päällä,elokuvissa,ravintolassa.
Monia muita paikkoja kuiteskin on,kuten: veneessä,laivalla,metsässä,autossa,keittiössä,olohuoneessa,saunassa,työpaikalla,puistossa,hotellihuoneissa.....
Armeijassa, työpaikalla (epäilen että tällä duunipaikalla on jyystetty paljonkin)
Mutta olenpa tehnyt sen keskellä maantietä, hä hää!
En muista panneeni ikinä hotellissa. Tajusin muuten just, että en ole tainnut montaakaan kertaa edes olla hotellissa muuten kuin vanhempieni kanssa, vaikka olen jo 30. Aika noloa.
Laivakin on jäänyt kokematta.
Jyystääkö ihmiset oikeasti yleisestikin toisiaan junissa? Siis suklaajunat poislukien?
Mutta autossa, lentokoneessa ja laivassa olen.
baarin vessa, porttikonki, vanhempieni sänky ja lastenhuone ainakin uupuu listaltani.
Mutta listaltani löytyy lumikinoksessa! :)
lentokoneessa, suihkussa, uima-altaassa, vanhempien sängyssä, festareilla teltassa,työpaikalla, keittiön pöydällä...muissa muiden mainitsemissa olen paitsi en siinä pihakeinussa (mikä miun mielestä ei oo kovin yleinen, kai. :D)
(Niin moni aina sanoo että on pannut autossa että sen voi varmaan luokitella tavalliseksi paikaksi)