Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö piparkakkutalot kirpputoreilla hyvin kaupaksi?

Vierailija
28.11.2012 |

Tein koulun myyjäisiin piparitalon. Sen olisi ostanut vaikka kuinka moni, mutta yksi sai. Se meni siis heti hintaan 15€, ja oli aika iso.

Ajattelin, että kun olen työtön, voisin tehdä niitä kirppareille myyntiin ja laittaa hinnaksi 20€. Menisikö kaupaksi, vai saisinko kantaa ne kotiin ja lahjoittaa naapureille?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuun muutamalla. Toivottavasti menee kaupaksi.

Vierailija
2/12 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen selvittämisestä kannataa aloittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ostaisi kirppikseltä piparkakkutaloa. Myyjäisistä voisin ostaa. Kirppis ei ole mielestäni syötävän tuotteen myyntipaikka.

Vierailija
4/12 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai pääseekö johonkin markettien tai kirkkojen auloihin ilmaiseksi myymään? Kirppis ei minusta tunnu ruuanmyyntipaikalta. Ainakaan mistään itsepalvelukirppikseltä en ostaisi ties kenen väsäämää taloa, vaan haluaisin nähdä, näyttääkö myyjä sellaiselta, kenen leipomuksia haluaisin syödä.

Sinänsä ostaisin kyllä piparkakkutalon mielelläni 15 eurolla!

Vierailija
5/12 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä myyjäiset on parempi vaihtoehto kuin kirppari. Tässä lähellä on 1,5 viikon päästä myyjäiset, ja pöytiä kuulemma vielä vapaana. Taidankin noudattaa teidän neuvoa ja mennä sinne myymään!

Paljonko maksaisitte suht koht isosta muumitalosta? Onko 25€ liian paljon?

Vierailija
6/12 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin itse maksaisin vaikka 50 e. Sen verran monta kertaa oon muumitalon kanssa kärsinyt ja sormeni polttanut - ei oo mun juttu, ei :)

Vierailija
7/12 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kukaan syö pöydällä pölyttynyttä taloa, joten mausteiden määrässä voi pihistää jos teet taikinan itse. Koristeissa sitten taas ei... Jääköhän niistä paljon käteen... Myyjäisiin minäkin veisi, en kirppareille, jotka ei ole elintarvikkeille tarkoitettu.

Vierailija
8/12 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka 15€ sit 20€ ja nyt jo 25€. Seuraavassa viestissä lienee jo 30€.

Suosittelen myyjäispaikan varaamista. Tee erilaisia malleja, useampaa kokoa ja hintaa.

Jos teet itse taikinan ja osat on ne luonnollisesti kalliimpia kuin jos ostat osat valmiina kaupasta. Tiedän myytävän taloja jotka on tehty valmiista osista.

Kädenjälki vaikuttaa hintaan. Jos käytät koristelussa makeisia niin huomioi hinnassa.

kondiittori

Vierailija
9/12 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin itse maksaisin vaikka 50 e. Sen verran monta kertaa oon muumitalon kanssa kärsinyt ja sormeni polttanut - ei oo mun juttu, ei :)

kiinnitä osat pikeerillä niin ei pala sormet eikä hermot

kondiittori

Vierailija
10/12 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapuri tekee UPEITA, siis todella, todella upeita piparkakkutaloja ja pyytää niistä 30 euroa. Mutta hän on käynyt niitä varmaan 20 v myymässä Tuomaan markkinoilla ja jälki on todella kaunista.

Parhaan tuoton saa, kun tekee paljon erilaisia ja jokaista ainakin 3 kpl. Jos myyt 20 euroa kpl, menee kaikki kaupaksi, helposti, ellet ole myymässä jossain missä kukaan ei osta mitään.

Jos joku myis kirpparilla, tulis tosi outo olo. Myyjäisiin vaan.

Muista pakata hyvin, ettei tule kolhuja matkan aikana ja asiakkaita varten ota ainakin muovipusseja mukaan, jotta saavat myös ehjänä vietyä kotiin.

Vierailija
11/12 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes piparitaloa. Kirpparilta en varsinkaan, tuntuu jotenkin epämääräiseltä.

Vierailija
12/12 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meillä kun lapset tekee joulukuun alussa niin eihän sitä joulun jälkeen enää voi syödä. Mä ostaisin hienon 30e . Ostaisin myös ei hienon 20e joka olis koristeltu tomusokerilla ja sais ite laittaa koristeet. Mä en osaa koota.... Tai osaan mut tulee aina ruma:(