Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten elämä jatkuu kun on munannut itsensä perusteellisesti

Vierailija
28.11.2012 |

esim. töissä tai muussa yhteisössä? Oletteko huomanneet eroa ihmisten suhtautumisessa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mokasit huolella viime juhlissa, niin heikolta näyttää... Vaihda duunia?

Vierailija
2/13 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käynyt kerran niin iso munaus että katsoin paremmaksi poistua toiseen työpaikkaan. Nimittäin pikkujouluissa muhinoin esimieheni kanssa, ja hänen samalla työpaikalla oleva vaimonsa sai kiinni itse teosta. Ei ollut duunipaikan naisilla sen jälkeen minua kohtaan ymmärrystä eikä yhteistyöhalua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro miten olet itsesi munannut? riippuu vähän siitä.

jos on kaulaillut pomoa, sekstannut tai ollut liian humalassa pikkujouluissa, ei mitän ihmeellistä seuraa. ihmiset unohtaa tuollaiset aika pian, tekijä itse voi olla nolona pitempään. kannattaa ehkä mainita asiasta itse, huvittuneena muistella vaikka että olipa hurjat pikkujoulut, he he..

jos taas on tehnyt jotain vakavampaa, kuten riidellyt, uhannut vetää turpiin pomoa, riehunut vaikka, saattaa suhtautuminen olla nuivaa ja varautunutta.

mieti miten itse suhtautuisit, niin tiedät vastauksen

Vierailija
4/13 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein pienen mokan töissä, ne ihmiset joita asia koski ei ole lähimpiä työkavereita. Moka ei aiheuttanut loppulta suurtakaan haittaa tai vaivaa eikä rahanmenoa, mutta olipahan vaan noloa huolimattomuutta. Nyt tein sen mokan taas. Oikeasti mun olisi pitänyt korjata toimintapa joka johti mokaan mutta uskoin että muistan muutenkin enkä mokaa enää uudelleen. Noh, pieleen meni. Nyt nolottaa todella sairaan paljon. Mietin että ihmiset pitää mua varmasti tosi dillennä.

Vierailija
5/13 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyyristelee häpeissään aina kun törmää niihin jotka hänen lukuisista typeryyksistään tietävät.

Vierailija
6/13 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein pienen mokan töissä, ne ihmiset joita asia koski ei ole lähimpiä työkavereita. Moka ei aiheuttanut loppulta suurtakaan haittaa tai vaivaa eikä rahanmenoa, mutta olipahan vaan noloa huolimattomuutta. Nyt tein sen mokan taas. Oikeasti mun olisi pitänyt korjata toimintapa joka johti mokaan mutta uskoin että muistan muutenkin enkä mokaa enää uudelleen. Noh, pieleen meni. Nyt nolottaa todella sairaan paljon. Mietin että ihmiset pitää mua varmasti tosi dillennä.

Virheitä sattuu kaikille joskus, se on vain elämää eikä mikään valtava munaus jota tarvii hävetä. Nokka pystyyn vaan ja eteenpäin. Yritä olla miettimättä pieniä mokiasi ja keskittyä tulevaan.

Vierailija
7/13 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro miten olet itsesi munannut? riippuu vähän siitä.

jos on kaulaillut pomoa, sekstannut tai ollut liian humalassa pikkujouluissa, ei mitän ihmeellistä seuraa. ihmiset unohtaa tuollaiset aika pian, tekijä itse voi olla nolona pitempään. kannattaa ehkä mainita asiasta itse, huvittuneena muistella vaikka että olipa hurjat pikkujoulut, he he..

jos taas on tehnyt jotain vakavampaa, kuten riidellyt, uhannut vetää turpiin pomoa, riehunut vaikka, saattaa suhtautuminen olla nuivaa ja varautunutta.

mieti miten itse suhtautuisit, niin tiedät vastauksen

miten pomon lähentely, perskännit tai sekaantuminen työkavereihin on muka vähemmän vakavaa kuin joku riita? kyllä työpaikan jakarit on niitä halveksituimpia joille nauretaan jos ei päin naamaa niin ainakin selän takana. maine on, pysyy ja kiirii.

Vierailija
8/13 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähentelyjä ja naimisia on aina ollut, niistä ei kannata murehtia.

Ja kuten selitit että mokasit työtehtävässä, niin mitä sitten. Kaikki mokaa joskus.

Vierailija
9/13 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuten selitit että mokasit työtehtävässä, niin mitä sitten. Kaikki mokaa joskus.

Sellainen että se voi sattua vain piittaamattomalle ääliölle. Jos mokaa jotain hankalaa niin ei siinä mitään. Mutta kun mokaa yksinkertaisen asian pelkkää huolimattomuuttaan niin on se vaan noloa. Ja vielä kaksi kertaa lyhyen ajan sisään, aargh. Suoraan sanottuna mun käsitys ihmisestä muuttuisi jos joku työkaveri tekisi vastaavan tempun kaksi kertaa.

No okei, kerron mitä tapahtui. Mokaan liittyi se etten ilmaantunut paikalle vaikka olisi pitänyt ja oli niin sovittu. Kaksi kertaa samalle asiakkaalle. "Hieman" epäammatillista, vaikkei se nyt mitään varsinaista vahinkoa aiheuttanutkaan, muuta kuin imagohaitan mulle.

t. ap

Vierailija
10/13 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että on turha miettiä, mitä muut susta ajattelevat. Eivät ne ajattele sinua vaan itseään, ihan kuten sinäkin. Häntä pystyyn!

Vierailija
11/13 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka kerta oli puhdas unohdus. Sovin tapaamisen autoa ajaessa ja ajattelin että laitan kalenteriin ajan, mutta unohdin. Sit sieltä soitettiin että missä viipyyy. Tokalla kerralla laitoin vahingossa tapaamisen väärälle päivälle. Kiva sitten selitellä jo toista kertaa :(.

Vierailija
12/13 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No okei, kerron mitä tapahtui. Mokaan liittyi se etten ilmaantunut paikalle vaikka olisi pitänyt ja oli niin sovittu. Kaksi kertaa samalle asiakkaalle. "Hieman" epäammatillista, vaikkei se nyt mitään varsinaista vahinkoa aiheuttanutkaan, muuta kuin imagohaitan mulle.

t. ap

jos tosiaan myöhästely ja oharit ei ole yleisestikin tapasi. Nyt vaan alat entistä tarkemmin pitää huolen ettei noin pääse käymään, etkä enää mieti tuota vanhaa juttua, kun et sille enää mitään voi.

Vierailija
13/13 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitava mokaan ja teen samoja mokia uudelleenkin. Nykyään nauran itse ekana ja sanoin. Mä onnistuin taas. Mikä muu siinä auttaa.

Ei mua mitenkään oudosti katsota, jokaiselle sattuu mokia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä