Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäntaparemontti 40-vuotiaana

Vierailija
28.11.2012 |

Koskaan ei siis ole liian myöhäistä laittaa elämäntapansa kuntoon. Minä aloitin oman remonttini 1.6. eli kutakuinkin 6kk sitten. Painoa on lähtenyt kaikkiaan 18 kg ja kunto kohentunut roimasti.

Alussa aloin sauvakävelemään ja sitten kun painoa oli jo reippasti lähtenet aloin ekaa kertaa elämässäni hölkätä. Juoksukunto alussa ihan nollassa, hyvä kun jaksoin pari minuuttia juosta. Mutta joka kerta vähän pidempään ja nyt juoksen jo yli puolen tunnin lenkkejä.

Olo on aivan erinomainen, energinen ja hyvinvoiva. Mitat nyt 163cm/56kg.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustavasta viestistä. Mulla paino on kohdallaan, mutta kunto huono ja pitäisi saada itseni liikkeelle.

Vierailija
2/9 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti rukkasit ruokavalionkin uuteen uskoon? Mulla taitaa se olla suurin ongelma, plus tissuttelu... Juoksen helposti tunnin lenkkejä, mutta paino on ja pysyy 75:ssä. Liikunta maistuu, mutta niin myös ruoka... =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tehnyt saman. Tosin olen jo 41. Ja mun numerot on vähän erilaiset...

Aloitin keväällä elämäntaparemontin ja nyt painoa on lähtenyt 30 kg. Vielä noin 15 kiloa olisi tarkoitus tiputtaa, tai sitten painoa lähtee sen verran kuin lähtee tällä ruokavaliolla. Nyt uskon, että olen todellakin löytänyt sopivan rytmin elämääni ja ruokailuihini. Koko elämäni taistellut laihdutuskuurien kanssa, eikä koskaan pysyvillä muutoksilla. Nyt on hyvä olo, pystyn elämään normaalia elämää ja voin hyvin :)

Vierailija
4/9 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi upeaa että olet löytänyt selkärankasi. Helppoahan se on viikko kitkutella kaalisoppa-dietillä, todellinen elintapojen muutos on kuitenkin ainoa todellinen ratkaisu. Erinomainen suoritus.

Kiva lukea positiivisiakin avauksia ainaisten :"olen läski ja surkea enkä tee asialle mitään-aloitusten sijasta".

Uskon vakaasti vertaistuen voimaan tässäkin asiassa. Toisen onnistuminen tsemppaa muita eteenpäin!

Vierailija
5/9 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman asian edessä minäkin nyt, 46-vuotiaana. Painoa tosin ei tarve pudottaa, mutta vast'ikään diagnosoitu nivelpsoriasis kannustaa/pakottaa liikkumaan enemmän ja tarkistamaan ruokavalion.

Vierailija
6/9 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hankit lisää elinvuosia!

MInulla on vielä paljon töitä jäljellä, mutta paljon on jo tapahtunutkin. Painoa on pudonnut -25kg, vyötärönympärystä kadonnut -20cm. Aikaa on mennyt toista vuotta.

Vierailija
7/9 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa lukea tällainen positiivinen avaus täällä. Onnea huimasta painonpudotuksesta!

Minäkin olen nelikymppinen ja tavoitteena olisi saavuttaa parempi lihaskunto sekä opetella juoksemaan. Toiveena saada lisää energiaa ja kohentaa kuntoa.

Vierailija
8/9 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole vielä siihen päässyt, minulla jotenkin mieli kapinoi elämäntaparemonttipyrkimyksiä kohtaan :( Eli kun aloitan elämäntaparemontin, niin se onnistuu ehkä pari kuukautta, paino laskee, muta sitten iskee kauhea ahmimis- ja renttuiluhimo ja lihon kaikki kilot takaisin. Tätä sykliä on viimeiset 5 vuotta menty että 5-10 kg pois, 5-10 kg muutamassa kuukaudessa takaisin.

Ehkäpä mullekin joskus kasvaa se selkäranka, toivottavasti siinä neljänkympin iässä, nyt on ikää 38 :)

Vierailija
9/9 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut! On aina hienoa kun ihminen ns. "tekee asialle jotain" ja jaksaa panostaa elämäntapamuutokseen. Peukkua nostan! Itsensä hoitaminen on kuin laittaisi rahaa pankkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi