Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi vitsi, joululahjoista...

Vierailija
27.11.2012 |

Siis mä en kestä tätä! Tykkään ihan hirveästi antaa lahjoja ihmisille, mutta haluaisin aina antaa jotain "järkevää", joka ei jäisi sitten turhaan pyörimään nurkkiin. En usko mihinkään hyväntekeväisyyskortteihin, koska en luota siihen, että lahjoittamani raha menisi oikeasti sinne, minne luvataan.

Onneksi olen kahden siskoni ja vanhempieni kanssa sopinut, että lahjoja ei anneta jouluisin. Yhden siskon kanssa en tätä diiliä ole tehnyt. Mulle tulee joka joulu ihan törkee hyväksikäyttäjän tunne, kun se ostaa mulle miljoona pakettia ja mä sitten köyhänä annan sille ite tehtyjä pipareita, tms. Tosin tänä vuonna ajattelin satsata ja kustantaa Tallinna-viikonlopun hänelle.

Sitten olisi vielä avomieheni. Siis miten vaikeaa on keksiä kiva lahja, joka olisi kiva, mutta mitä minä en inhoaisi ihan yli kaiken? Tiedän, ajattelen vähän itsekkäästi, mutta en tosiaan haluaisi ostaa avokilleni esimerkiksi hänen lempibändinsä uusinta albumia, koska vihaan sitä musiikkia. Tosin tässä kirjoitellessani voisin kyllä ostaa vaikka johonkin konserttiin liput, sen verran voisinkin kestää (tai voisi viedä vaikka kaverinsa sinne konserttiin) :)

Sitten olisi yksi hyvä ystävä, mutta sekin on ihan supervaikea lahjojen suhteen. Hän sai juuri melko muhkean perinnön, joten hänellä ei ole enää oikein mistään puutetta, kun on saanut perinnön avulla tilanteensa tasapainoon. Jos ei olisi tätä perintöä tullut, niin olisin ostanut hänelle ässä-arvan, nyt vain senkin tarpeellisuus on jotenkin tyhmä... Eikä tarvitse enää uusia vaatteita, tai taloustavaroita. Ehkä ostan vain jonkun pienen hemmottelupaketin manikyyriin tai jotain...

Huoh... Onneksi ei tarvitse enempää miettiä lahjoja, olisin ihan pulassa, jos joutuisin ostamaan miljoonalle ihmiselle lahjan :D

Niin ja siis saan tänä vuonna melko kivan veronpalautuksen, niin siksi voisin ostaa kerrankin muutakin kuin vain pipariaineksia ja kartonkia joulukortteja varten :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden puolesta, joilla on sama tilanne kuin mulla, mutta kertaa miljoona.

Joten turha lynkata mua pikkuasioiden valittamisesta, kun tiedän että niin moni muu taistelee paljon useamman ihmisen lahjoista. Saan onneksi silti valittaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan