Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perjantaina synttärit. Ei juhlia, ei vieraita tulossa. Masentaa.

Vierailija
27.11.2012 |

Kakunkin saan leipoa itse, ja nyt tulee sentään se kolmekymmentä täyteen! Minulla on muutama ystävä mutta he eivät pääse paikalle. Vanhempani eivät ole tulossa. Mies ja lapset ovat ainoa seurani taas viikonloppuna.

Oikeasti masentaa! Olen parin viime päivän aikana lukenut Facebookista neljistä eri synttärijuhlista, joita oli järjestetty sankareille heidän puolestaan. Ja ihan aikuisia ihmisiä! Minä olen viimeksi viettänyt synttärijuhlia 11-vuotiaana :( Sen jälkeen olen saanut kakun tehdä itse jos sellaisen olen halunnut. Silloin luulin, että ehkä aikuisena sitten, mutta kertaakaan en ole aikuisiällä juhlinut synttäreit kavereiden kanssa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret onnittelut sinulle! :)

Toisekseen, ymmärrän mielipahan. Minulla sentään pari kaveria tuli paikalle kun juhlistin omia kolmekymppisiäni, toisilla oli muuta puuhaa. Mutta sellaista elämä on aikuisiällä, on niin paljon kaikkea menoa, etenkin jos on lapsia.

Ehdottaisinkin että menette perheen kanssa jonnekin kivaan paikkaan vaikkapa syömään ja sitten kakkukahvit kotosalla. Ehkä voisitte mennä teatteriin tai konserttiinkin? Juhli perheesi kanssa, älä masennu siitä että kaverit eivät pääse. Ja vielä kerran onnea!

Vierailija
2/8 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut sille kaksi lahjaa, vien sen ulos syömään ja sen jälkeen keikalle. Lapset on hoidossa yötä.

Voithan sinäkin juhlia oman perheesi kanssa! Menkää koko porukka ulos syömään.

Hyvää syntymäpäivää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just luin jotain ketjua, missä kirottiin jouluksi tulevat vieraat. Ajattele siis positiivisesti (vaikka ymmärrän että on tylsää jos kukaan ei pääse) ja nauti VÄHÄN mutta HYVÄÄ! Kauneimmat vaatteet päälle, korut ja korkokegät ja kuten edellä ehdotettiin, ulos hienosti syömään.

Vierailija
4/8 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on sama synttäripäivä kun mun pojalla!

MUTTA siis asiaan. Järjestä kutsut! Kutsu kavereita tai muutama kaveri kylään. Monet meidän ja sun ikäiset on mukamas niin kiireisiä ettei ikinä ehdi mitään. Mutta monet on kuitenkin kiitollisia kun kutsu tulee.

Vierailija
5/8 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden ollut aikuinen, joten, miksi, siis miksi et ole juhlinut synttäreitäsi ikinä kavereidesi kanssa? Vaikka olet sellaisesta haaveillut jo lapsena? Saamattomuus on surullista.

Vierailija
6/8 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on sama synttäripäivä kun mun pojalla!

MUTTA siis asiaan. Järjestä kutsut! Kutsu kavereita tai muutama kaveri kylään. Monet meidän ja sun ikäiset on mukamas niin kiireisiä ettei ikinä ehdi mitään. Mutta monet on kuitenkin kiitollisia kun kutsu tulee.

Kutsuin. Eivät tule.

Vierailija
7/8 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei tarvii olla mitään ylimpiä ystäviä. Voi olla lasten kavereideita ja kutsu heidät vanhempiensa kanssa kylään. Lapset saa leikkiä ja aikuiset juhlia synttäreitä

Vierailija
8/8 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä ne synttärit sellaisena päivänä, kun kaverit pääsee paikalle! Ei sen tarvi olla just sinä synttäripäivänä eikä seuraavana viikonloppunakaan.

Itse vietin 30-vuotissynttäreitä ystävieni ja silloisen poikaystäväni kanssa ravintolassa. Ei tarvinnut itse tehdä mitään. Tarjosin kavereille menun ja jälkiruoaksi oli ravintola leiponut hienon kakun.

Meillä oli tosi kivaa!

Ja oli kaksi viikkoa synttärieni jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi